Sonnyknap Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Hei! Jeg er helt fersk innen telemarkskjøring og trenger litt hjelp med å velge riktig støveltype. Har nå fått tak i et par gamle carvingski og et par Rottefella Riva 3 bindinger og har kommet fram til at jeg vil kjøpe nye støvlene. Når jeg først kjøper nye støvler, vil jeg kjøpe noen skikkelige støvler som jeg forhåpentligvis kan bruke flere år fremover. Når jeg har fått litt dreisen på kjøringa, kommer jeg til å kjøpe meg noen bredere offpist ski, så det er løssnø kjøring jeg legger mest vekt på ved valg av støvler. Noen som har noe forslag til hva type jeg bør velge? Fint om prisen ikke går myke over 3000 kr:) På forhånd takk! Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Her gjelder det bare å teste hvilke som sitter best på foten din. Kan hende du vil slite litt med å finne nye støvler til under 3000 kr, men om du bor i Oslo-området vil jeg anbefale Oslosportslager som har mye av fjorårets støvler på tilbud. Selv bruker jeg Crispi fordi de sitter best på mine føtter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå