bjaesp Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Jeg prøver meg med et første bilde her inne. Kom med RIS og ROS! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Bien og blomsten er skarp og fin, men jeg syns bildet blir litt slitsomt på grunn av de gule partiene i bakgrunnen. Hadde blomsten vært en annen farge hadde det gitt en fin kontrast, men når bakgrunnen er har såppas sterke farger så tar det oppmerksomheten vekk fra motivet Lenke til kommentar
bjaesp Skrevet 26. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Bien og blomsten er skarp og fin, men jeg syns bildet blir litt slitsomt på grunn av de gule partiene i bakgrunnen. Hadde blomsten vært en annen farge hadde det gitt en fin kontrast, men når bakgrunnen er har såppas sterke farger så tar det oppmerksomheten vekk fra motivet Takk for svar! Hadde det vært en idé å laget bakgrunnen i svart/hvitt? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Bare en måte å finne ut om det funker eller ikke Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Jeg synes det var driiitstilig! Synes ikke fargen bak var forstyrrende. Har du tenkt å ramme det inn? Uansett; Fint bilde, ikke gjør noe med det! Hadde sikkert vært stilig på en passende vegg Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 *pedantalarm* Det er en blomsterflue, ikke en bie Lenke til kommentar
bjaesp Skrevet 26. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 *pedantalarm* Det er en blomsterflue, ikke en bie Ups! Jeg er ikke akkurat så flink på insekter. Takk for bemerkning. Jeg synes det var driiitstilig! Synes ikke fargen bak var forstyrrende. Har du tenkt å ramme det inn? Uansett; Fint bilde, ikke gjør noe med det! Hadde sikkert vært stilig på en passende vegg Tusen takk! Lenke til kommentar
fluefiskern Skrevet 27. november 2009 Rapporter Del Skrevet 27. november 2009 Bakgrunnen syns jeg tar for mye oppmerksomhet også, tror vel ikke svart/hvit er veien å gå, ville vel heller fjernet de gule blomstene. Lenke til kommentar
bjaesp Skrevet 27. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. november 2009 Satte bakgrunnen i svart hvit. Noen synspnkter? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 27. november 2009 Rapporter Del Skrevet 27. november 2009 Likte den første versjonen bedre. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 27. november 2009 Rapporter Del Skrevet 27. november 2009 Denne typen macro egner seg som oftest best i farger. S/H-er gir mer fokus på motivet, men slår heller ikke helt ann. Ville heller prøvd å gjøre noe med fargene på bakgrunnen. Lenke til kommentar
bjaesp Skrevet 28. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. november 2009 Denne typen macro egner seg som oftest best i farger. S/H-er gir mer fokus på motivet, men slår heller ikke helt ann. Ville heller prøvd å gjøre noe med fargene på bakgrunnen. Vet du hvordan jeg kan gjøre det. Er ikke så flink med photoshop... Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Synes komposisjonen blir litt feil her. Når insektet titter mot venstre i bildet blir blikket dratt den veien, men der er det jo stopp. Har du mulighet til å croppe annerledes, så den vender inn i bildet? Endret 30. november 2009 av Knuty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå