-Torb Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Hei. Jeg har ett ønske om å gå til innkjøp av en brukbar nybegynner-cello, men har problemer med å finne noen nettsider hvor jeg både kan få en overkommelig pris, og få en okey fraktkostnad. Har vært i kontakt med Thomann.de og diverse utenlandske nettsider, samt lokale forhandlere, og det virker til å være umulig å oppdrive instrumenter i Norge til tilsvarende priser som utenlandske. Derimot så blir fraktkostnaden utrolig høy på disse utenlandske nettstedene. Så om du vet av noen modeller, nettsider eller måter å importere til en brukbar pris, rop ut. Svar mottas med stor takk. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Instrumenter av denne sort er som oftest billigere hvis du kjøper dem i utlandet. Hvilken prisklasse er du i? Det kan være lurt å prøve å komme i kontakt med en instrumentmaker direkte. Ellers kan det være lurt å snakke med lærere/musikere som har kontakter og som kan skaffe deg et godt tilbud. Jeg vet ikke om så mange nettbutikker som selger og sender instrumenter, men du har blant annet Fiolinmakern.com som hvertfall driver med dette. Lenke til kommentar
-Torb Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 Etter litt research så kan man si at dette blir mer eller mindre løst. Via litt transport, så har man nå fått venner til å ta med ett instrument fra Thomann.de i Tyskland, noe som betyr at fraktproblemet er løst. For andre som lurer, dette ble den måten som virket enklest og billigst for min del. Lenke til kommentar
JacobDW Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 sjekka på thomann, en fraktkostnad på 15€, det er vel ikke så ille? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå