Konamixx Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Er xbox ja. Kan verifisere det da jeg ser meg selv dø i filmen Gode saker dette. Likte redigeringen. Ikke alt for flashy, men slowdowns der det gikk litt fort i svingene. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 - # (i den først filmen) Bruk av GL, aldri bruk GL i en film # Ingen intro # Kvaliteten på de du spiller mot er ikke veldig høy, noe som igjen trekker ned på filmen (sier ikke noe om din dyktighet). Men det kan ikke du velge, public ftw # Kunne ha droppet noen scener hvor du løper rundt med en assult rifle. Kjedelig # Tedenser til lagg (enten hos deg eller de du spiller mot) + # Noen fine sniper skudd # Liker at du øker farten når det ikke skjer noe # Ikke overdriving av flash effekter. Zooming er et bra virkemiddel for å hvis din dyktighet med sniper, bare ikke gjør det for mye (noe du ikke gjorde) Velger å ikke kommentere valg av musikk. Ettersom jeg ikke ser det noe hensiktsmessig. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Meget dårlig kvalitet på redigeringen, men fint innhold mener jeg. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Syns det var god kvalitet på både redigering, valg av det som skal være med i filmen og selve kvaliteten på spillinga. Skulle likt å se litt mer kastekniv though! Lenke til kommentar
LasVeggis Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) toy_man: takk for konstruktiv tilbakemelding. Grunnen til at jeg tok med litt assault rifle var fordi 100% sniping sikkert hadde blitt kjedelig også.. iNeo: vet at det er mye crappy redigering i filmen, men ikke glem at dette er min andre film noensinne. I stedenfor å la andre redigere for meg valgte jeg å gjøre det selv, så får jeg heller lære av mine feil. Konnis: haha, takk. Ja, har ikke blitt så mye kastekniv i det siste. Får se om jeg får skrapt sammen litt fun greier i løpet av ferien Endret 15. desember 2009 av LasVeggis Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 iNeo: vet at det er mye crappy redigering i filmen, men ikke glem at dette er min andre film noensinne. I stedenfor å la andre redigere for meg valgte jeg å gjøre det selv, så får jeg heller lære av mine feil. Det du kan gjøre er å se på andre "montage'er", f.eks. Counter strike fragmovies. Det ligger haugevis på youtube etc. Se hva de gjør redigeringsmessig og prøv selv. For å få deg startet på effekter kan du jo se på www.videocopilot.net Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) toy_man: takk for konstruktiv tilbakemelding. Grunnen til at jeg tok med litt assault rifle var fordi 100% sniping sikkert hadde blitt kjedelig også.. Det skjønner jeg. Men assult rifle er som regel et våpen de fleste er gode med. Bedre om du bruker sniper/pistol. Eller et annet våpen hvor du må vise din dyktighet. Så lenge det er en god sniper, så er ikke 100% sniper kjedelig. Spesielt ikke hvis han som spiller sniper går rundt akkurat som om det var en assult rifle/smg. Og ikke camper, men går inn der krigen er. Man kan også slenge inn hvor man gjør noen bra kills med pistol etc (hvis det er 100% sniper) Endret 15. desember 2009 av toy_man Lenke til kommentar
e9 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 hvordan er combat perkingen din med aggresiv sniping? jeg bruker som oftest dette når jeg går combat sniping i COD (ikke def sniping) samme våpnet du har (hvis ikke det er 3rd person team tatical da bruker jeg 50cal med AOC scope eller hva det heter) Bling perk med FMJ og heartbeat sensor stoping power pro steady aim pro + tatical insertion (bra for comeback respawning) + flash også en eller annen random offhand hadde vært fint om du kunne gitt noen tips! savner å være flink med sniper på MW2 Lenke til kommentar
LasVeggis Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) iNeo: takker.. e9: Bruker Sleight of Hand Pro, Stopping Power og Steady Aim. Secondary er for det meste M1014. Bruker enten claymore (av og til på search), semtex, eller throwing knife for fun. Bytter litt mellom stun og flash, oftest flash. Eneste jeg har av tips er å bare bruke så mye sniper du bare kan. Selv om du blir irritert når det andre laget løper rundt med akimbo 1887, ikke gjør det samme som de. Mye bedre følelse å eige de med sniper Endret 16. desember 2009 av LasVeggis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå