LasVeggis Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Jeg vil gjerne høre litt tilbakemelding på min første montage/minitage. Alt filmet i løpet av en uke, så noen timer på klipping/redigering. Husk at dette er min første montage, så ikke vær så alt for kritisk Link: http://www.youtube.com/watch?v=94fA3xd0vM8 Se filmen hos Youtube Link: http://www.youtube.com/watch?v=tQrTzQgQJ_o Se filmen hos Youtube Endret 15. desember 2009 av LasVeggis Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Får vel gi tilbakemelding her og Først editing: Lag deg en intro, skriver det jeg skrev til Ullsokk1: En intro skal presentere (I mine øyne): 1. "mediet" - altså spillet 2. Deg selv og evt. din klan 3. Gjerne våpenet som er brukt i denne sammenhengen, men eventuelle attachments osv. 4. Hold introen kort og konsis, og for guds skyld ikke la den være kjedelig der det ikke skjer noe. Skal du ha flere deler iform av f.eks. en snipersekvens, en assaultsekvens og en LMG sekvens burde du kanskje vente med introduksjon av våpenet til før det aktuelle våpenet sin sekvens. Til klippene. Helt ok overganger mellom klipp. Der du får Dobbelt Kill med 1 kule kan du gjerne kjøre litt slowmotion. Litt effekter er alltid kos. Det kan du sikkert eksperimentere med i neste film. Du har mange fine 1-3 frag klipp, prøv gjerne å skaff deg noen lengre klipp der du får 10+ kills. "Varm opp" med korte klipp og spar godsake til sist. Høydepunktet (det beste klippet ditt) skal alltid være avslutteren, slik knivkastet ditt var her. Veldig bra. Jeg har til gode å se noen bruke en kill streak bra slik at det skaffer deg kills i en fragmovie(I mine øyne er det ingen ting i veien for å ha med en godt plassert Predator Missile eller et vellykket bombeteppe, viser bare at du kan bruke det). No scope-frags er alltid bra. Sier som jeg i Ullsokk1 sin tråd og; Vis kills du får via dine skills fremfor kills du får fra andre sine feil/dumdristigheter. Det var noen kills i filmen du fikk litt for gratis syns jeg. F.eks. folk som ikke merker at noen skyter med en sniper og dreper sidemannen rett bak dem (Huff ). Virker som du har peiling og kan skaffe deg bedre klipp. Gjerne en outro og. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Må si jeg likte denne. Ikke stort til intro, men gameplayet var variert og bra. Mange streaks, mange gode quickscopes/noscopes, et par pene kastekniv kills, Claymore killen og generelt mye snadder. Likte bruken av effekter, mao ikke så mye flashye saker som tar fokuset bort fra gameplayet. Likte spesielt den ene overgangen der det ser ut som våpnet går rett fra det ene bildet til det andre. Ser du bruker Xbox. Hvordan er setupet ditt for å ta opp? Har hatt lyst å prøve det lenge men er usikker på hva jeg skal kjøpe, capturing card eller PVR. Evt hvordan er kvaliteten med capt card da disse som regel går over S-Video, noe som ikke er kos i dagens HDMI verden. Anyway. Knall montage. Lenke til kommentar
LasVeggis Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Tusen takk for bra tilbakemelding begge to. Er klar over at montagen er ganske kjapt gjort, uten intro og outro + mangel på effekter, men dette var egentlig for å få en film ut ikke så lenge etter release. Btw, bandreas, jeg fikk 2 stk med 1 kule 9 ganger i filmen, men er ikke alltid like lett å se pga. poengsystemet på spillet og kvaliteten på filmen.. Og til Konamixx, jeg filmer med en billig EasyCap som jeg fant på ebay for en stund siden. Kostet vel litt under 200 kr når jeg kjøpte den. Vurderer å skaffe meg HD PVR selv, men prisen er fortsatt litt stiv. Planlegger forresten en litt mer seriøs montage, holder på å filme.. Endret 26. november 2009 av LasVeggis Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Synst den var ganske bra! Du trenger ein liten intro. Dei gode killsa kan du kanskje vise litt meir, i form av slowmotion. Gjerne vise høgare killstreaks òg Musikken passa veldig bra til.. Men, ellers god film som ein nybegynnar innom "filmbransjen." Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Effekter vil ødelegge hele greia. Det vil forsåvidt en intro også. Jeg hater når folk skal gjøre veldig mye ut av slikt. Veldig god video Lenke til kommentar
xenoxz Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) veldig bra. sleng gjerne inn slowmotion replay av de sykeste killsa, og vis at du bruker killstreak rewards. spess sånn 3stk med predator osv. og: IKKE lag intro/outro dersom de skal vare mer enn 10sek hver. lange introer ødelegger slike filmer. de skal være raske og lette å se på slik som din. Endret 14. desember 2009 av xenoxz Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Uhm.. Hva heter våpenet du bruker på 2:30? Kjenner det igjen, men klarer ikke plassere det.. Lenke til kommentar
LasVeggis Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 Takker for all tilbakemelding Legger ut ny montage om noen dager, flere nice kills, litt mer redigering (for det meste slow-motion).. Lenke til kommentar
e9 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Uhm.. Hva heter våpenet du bruker på 2:30? Kjenner det igjen, men klarer ikke plassere det.. Scar-h med urban camo er det,hahaha uansett, du er flink med sniper men blir litt for kjedelig og nesten bare se sniping! men do your thing! bra film var det uansett! 5/5 av meg! (stjerner på youtube) Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Knivkastingen på slutten er forresten utrolig festlig Lenke til kommentar
LasVeggis Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 Da var min første skikkelige montage ferdig Link: http://www.youtube.com/watch?v=94fA3xd0vM8 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
dTd Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 kul film, har ikke spesielt mye mer å komme med enn det som er sagt:P men jeg syns det var sykt lite rekyl på SCAR-H? bruker du steady aim eller noe? ser du spiller på konsoll så er muligens forskjell fra pc? Lenke til kommentar
e9 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 kul film, har ikke spesielt mye mer å komme med enn det som er sagt:Pmen jeg syns det var sykt lite rekyl på SCAR-H? bruker du steady aim eller noe? ser du spiller på konsoll så er muligens forskjell fra pc? Scar-H er det beste våpnet å bruke ;p Lenke til kommentar
dredg Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Sykt at man kan ha så kontroll med konsollstikker, jeg er vanvittig imponert! Knall filmer! Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Sykt at man kan ha så kontroll med konsollstikker, jeg er vanvittig imponert! Knall filmer! Dette er ikke på PC?! Lenke til kommentar
dredg Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Dette er ikke på PC?! Det er på Xbox, syke greier! Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Dette er ikke på PC?! Det er på Xbox, syke greier! Trodde man hadde perks på høyre siden av skjermen på Xbox... Kan man skru av disse? Lenke til kommentar
dredg Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Men når han får kill streaks så kommer D-pad symbolet opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå