Fjoffe Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 hei!!!!!!!!! ' Har norsktentamen i morgen!!! Kunne noen legge ut en norsktentamen sakpreget tekst? trenger virkelig hjelp!!!! Har helst lyst på oppgaven om "ikke ta lua mi" men alt annet er bra også. Fjoffe Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Hva er tema? Om det er å ta valg så har jeg oppgavene om du trenger Lenke til kommentar
Fjoffe Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 ja det er om å ta valg Lenke til kommentar
Fjoffe Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 ja men det tar jeg som plan-b, hvis jeg ikke finner noe. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 ta en derifra, lim det inn i word, og gjør om såppas at de ikke merker det Lenke til kommentar
Fjoffe Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 ok takk men du har vel ingen stiler liggende? Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Du har ikke vurdert å skrive din egen tentamensoppgave selv? Endret 26. november 2009 av Überadri Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 sry, bare på ark, og gidder ikke skrive inn alt men det er da ikke sååå vanskelig å skrive selv heller da Lenke til kommentar
Fjoffe Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 Du har ikke vurdert å skrive din egen tentamensoppgave selv? Hvis du hadde vært i mine sko ville du skjønt hvorfor jeg ikke ville gjort det. Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Her ligger oppgavene: http://eksempeloppgaver.udir.no/default.aspx Lenke til kommentar
Fjoffe Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 Her ligger oppgavene: http://eksempeloppgaver.udir.no/default.aspx Men det står jo at det er eksempelsoppgaver da. Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 det var de oppgavene vi fikk Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Her ligger oppgavene: http://eksempeloppgaver.udir.no/default.aspx Men det står jo at det er eksempelsoppgaver da. Ja, det er riktig som du sier, det er eksempeloppgaver og er ment for at elever skal kunne finne relevante oppgaver til tentamen og forbrede seg på den måten. Grunnen til at siden er passordbeskyttet har med opphavsrett å gjøre. Men allikevel er det mange lærere som velger å bruke de samme oppgavene som på utdanningsdirektoratet, så det kan godt være dere får de samme oppgavene hvis ikke lærerne velger å lage noen selv. Uansett, lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå