Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

L4D 1, noen som fortsatt spiller det?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Måtte ta meg en runde L4D i går og må si at det fortsatt er genialt morro. Var ikke noe problem å finne en bra gruppe, faktisk virket det som om de som fortsatt spiller spillet i snitt legger mer vekt på å oppføre seg på en ok måte en tilfellet var for noen måneder siden (mindre kidz?).

Går ut fra at de fleste her inne er ferdige med spillet for lenge siden, eller er gått over til L4D2 nå. Om det er noen som kunne tenke seg å spille med en som fortsatt er temmelig N00b er det bare å legge Kane-NOR- til i vennelista :).

Lenke til kommentar

Har spilt en del de siste dagene, og har utelukkende goder erfaringer. Med få unntak har jeg truffet bare hyggelige og hjelpsomme mennesker, og ofte har det resultert i at vi har spilt gjennom flere brett med samme lag.

Jeg spiller fortsatt på "normal", og her er det lett å finne grupper. Sikkert siden mange nylig har kjøpt spillet billig. Kan tenke meg at folk som liker å spille advanced eller expert sliter mer nå med å finne bra grupper.

For meg er konklusjonen klar; L4D har fortsatt mange timer med morro og tilby, men jeg er blitt helt sikker på at jeg også skal skaffe meg L4D2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...