Like clockwork Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Hei. Mistenker at jeg har fått svineinfluensa, jeg kjente de første symptomene natt til Tirsdag. Så lurer på om det er for sent for meg å ta Tamiflu? Takker for svar:) Mvh Endret 29. november 2009 av Blueone Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Du trenger ikke å ta Tamiflu. Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 Du trenger ikke å ta Tamiflu. Nei. Men det hjelper da på sykdomsforløpet? Med at jeg har sittet på dass nu de siste 24 timene, så er jeg ute etter alt som kan hjelpe.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Hadde svineinfluensa selv, tok ikke Tamiflu og jeg ble frisk, Tamiflu forkorter tiden som jeg har hørt. Du kan selvfølgelig kjøpe tamiflu, men den burde tas innen 48 timer etter sykdommen er påvisst. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Tamiflu har svært liten virkning etter de 48 timene, så det er ingen vits i å ta det. Hold deg i ro, du blir frisk. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Oseltamivir (tamiflu ©) skal helst taes innen 48 timer fra du merker symptomer, MEN jeg vil vel tro at den har effekt etter dette også, dog mindre. Det siste jeg sa er kun hva jeg tror =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå