Howard Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 MP3-spilleren Gogear Muse kommer i kapasiteter opptil 32 GB og har aktiv støydemping. Les mer Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Aktiv støydemping er noe som krever mikrofoner i ørepluggene. Denne funksjonaliteten er dermed høyst sannsynlig begrenset til kun de medfølgende ørepluggene. Det betyr også at ørepluggene må ha 2 mic-kanaler (H og V) tilbake til spilleren. Evt. En plugg som forsyner strøm til støydempingselektronikk som er innebygget i pluggene. Noe som igjen betyr enten en spesialplugg for alle tilkoblingene eller en vanlig 3,5mm minijack plugg + en spesialplugg. I følge spesifikasjonene hos MPX har denne 3,5mm minijack. Lenke til kommentar
Howard Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 Bra poeng, takk. Ja, den har standard 3,5 mm minijack. Sakset fra Cnets test: "The headphone jack comes with extra contact points which the bundled noise-canceling in-ear headphones require for microphone operation." Lenke til kommentar
Crisz Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Hmm, de proppene ser jo ganske kjente ut.... Ja! Nå vet jeg hvor jeg har sett de! Fra SONY!! Mener ikke å si at de er hermegåser eller noe, men det er jo mulig å komme med noe annet. Lenke til kommentar
stutbokk Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Stemmer det Crisz... Jeg har et par i fra X-serien til Sony.. funker helt utmerket!! Elsker noise cancelling!! Er så deilig å sitte i klasserom, tog osv, hvor det er mye bråk. Bare å sette på noise cancelling og et lite volum trenger ikke å sprenge øra for å overdøve alt støyet Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Ser slik ut: Vil altså være kompatible med andre hodetelefoner, men da uten aktiv demping. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Aktiv støydemping er noe som krever mikrofoner i ørepluggene. Er mikrofonen i klokkene på sennheiser pcx300? Trodde den låg i batterienheten. Eller er det kun signalbehandlingen som foregår der, basert på lyder i øreklokkene? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Man må lage lyd i motfase til lyden ved ørene, ikke til lyden i lomma. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg