Gå til innhold

ny pc, hvilket ram?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Abit NF7-S er et bedre valg...

Jo men det er en helt annen diskusjon.

Gir han dette tipset siden han skulle kjøpe Asus a7n8x(ikke deluxe).

Shorty

Invester heller 200-300kr i deluxe i så fall da...Nforce APU...Dual LAN...+++....Angrer selv på at jeg ikke gjorde det :(

Lenke til kommentar

Og faren min er sterkere enn din ! :evil:

Når du kommer med sånne innlegg, kan du ikke begrunne hvorfor du mener det er si og sånn. Er ikke alle som har NTH-bakgrunn her. Mistenker forresten deg for definitivt ikke å ha det, men det er bare en luftig tanke jeg har. :-?

DeeJayVZ

Lenke til kommentar

Når du kommer med sånne innlegg, kan du ikke begrunne hvorfor du mener det er si og sånn. Er ikke alle som har NTH-bakgrunn her. Mistenker forresten deg for definitivt ikke å ha det, men det er bare en luftig tanke jeg har. :-?

DeeJayVZ

Har ikke hørt om like mye problemer med NF7, En jeg kjenner har NF7 jeg har Asus kortet. Jeg har mer problemer enn han...han kan overklokke mer....Når man kjøper Abit er det helt sikkert at han får nyeste revisjon...

Abit har aktiv kjøling på hovedkortet...APU er godkjent av Nvidia...bedre bios...kan kjøre høyere spenninger på ram, cpu og vdd...

hva er bakdelene med Abit Nf7?

Lenke til kommentar

DeeJayVZ

Hva faen har en manglende begrunnelse med en eventuell NTNU utdannelse å gjøre?

Liten vits i å skrive på en sånn måte som du gjør der. Siden du så gladlig deler dine misstanker med oss så skal jeg også gjøre det samme. Jeg misstenker at du skriver på den måten for å prøve å drite han ut, tråkke på han eller på annen måte hevde deg over han. Når du i tillegg gjør det så innlysende så misstenker jeg en annen ting, men denne deler jeg ikke med meg.. for man trenger nemlig ikke ha NTNU bakrunn for å tenke seg til det.

Edit: Abit NF7-S er faktisk en del bedre en Asus. Slipper nesten alle, om ikke alle, de 3647 kjente feilene på Asus kortet.

Lenke til kommentar

DeeJayVZ

Nå har jeg begrunnet det...Har ikke NTH-bakgrunn, men har lest mye+erfaringer nok til å si hva jeg mener...Hvem HK syns du han bør velge?

Lenke til kommentar

DeeJayVZ

Nå har jeg begrunnet det...Har ikke NTH-bakgrunn, men har lest mye+erfaringer nok til å si hva jeg mener...Hvem HK syns du han bør velge?

For oss stakkars ignoranter (vi som bruker forumet som et hjelpemiddel til å lære oss noe nytt, og få svar på ting vi ikke har greie på. Er det ikke derfor vi kommer hit og stiller spørsmål kanskje ?) som ikke BOR her inne hadde det vært en fordel med velbegrunnede svar. DET var det jeg mente !! Og dersom jeg har tråkket noen på tærne..... noe jeg tydelig og åpenbart har gjort....vel....Sorry, var absolutt ikke meningen. Jeg skjønner at man ikke skal stikke hånden i et vepsebol unødvendig...kan fort bli storm i et vannglass av sånt ser jeg..... Uff så lei meg jeg ble nå !

DeeJayVZ

Lenke til kommentar

Hva kjøss har en manglende begrunnelse med en eventuell NTNU utdannelse å gjøre?

Liten vits i å skrive på en sånn måte som du gjør der. Siden du så gladlig deler dine misstanker med oss så skal jeg også gjøre det samme. Jeg misstenker at du skriver på den måten for å prøve å drite han ut, tråkke på han eller på annen måte hevde deg over han. Når du i tillegg gjør det så innlysende så misstenker jeg en annen ting, men denne deler jeg ikke med meg.. for man trenger nemlig ikke ha NTNU bakrunn for å tenke seg til det.

Edit: Abit NF7-S er faktisk en del bedre en Asus. Slipper nesten alle, om ikke alle, de 3647 kjente feilene på Asus kortet.

Ironi er no' dritt....i hvertfall feilslått sådan. Jeg har på ingen måte prøvd å drite ut noen. Jeg synes jeg stilte et betimelig spørsmål, men jeg tok vist feil. Beklager evt. ømme tær !

DeeJayVZ

DeeJayVZ

Lenke til kommentar

DeeJayVZ

Hadde jeg hatt like mye greie på HK som andre på forumet hadde jeg ikke stilt mitt spørsmål lenger opp. Men for all del, jeg har fått svar jeg ....og vel så det ! Takk ! :p

DeeJayVZ

Lenke til kommentar

Språket vårt består av tre deler... det som faktisk blir sagt, måten vi sier det, alså tonefall og sist men ikke minst kroppspråk. Når vi mangler to av dem, så bir det fort missforståelser.. og det er dumt. Nesten rart at det ikke skjer oftere enn det gjør.. noe av grunnen er vel at de fleste er ekstra påpasslige med å skrive på en måte som gjør at det som blir sagt ikke kan misforståes.

DeeJayVZ: jeg tolket det du skrev litt feil tror jeg, så jeg beklager det jeg skrev over.

Lenke til kommentar

Jeg skal være den første til å innrømme at jeg skriver på en lett ironisk tone. Jeg beklager dette, de som kjenner meg vet dette. Jeg skal på ingen måte be om forståelse, bare komme med en inrømmelse. Det hender at jeg glemmer det som "formann" så korrekt påpeker. Tonefall og kroppspråk er vanskjelig å gjengi her inne, derfor kan mine utsagn misforstås. Jeg kan bare love bot og bedring og skal heretter prøve å skrive på en mer "nøytral" måte.

:yes:

DeeJayVZ

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...