4FrntSTL Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Leste litt om mbt sko fra her og vurderer å kjøpe meg et par. De skal ha mange fordeler når det kommer til ryggplager m.m. Noen der ute som bruker dem og kan komme med egne erfaringer angående skoa? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Jeg vet at de ser forferdelig stygge ut, men det hjelper kanskje ikke så veldig? Lenke til kommentar
Jellax Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Kompis av meg har dei, han er veldig fornøyd ivertfall. Noke meir veit eg ikkje om skoen, anna en at den ser heilt jævlig ut. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 funket veldig for mamma, men det er veldig viktig at du bruker dem rett Lenke til kommentar
4FrntSTL Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 funket veldig for mamma, men det er veldig viktig at du bruker dem rett Så bra Tror jeg skal kjøpe dem for mamma til jul. Har snakket med folk som bruker det og de anbefales på det sterkste for folk som har vondt i rydd, fot, kne, nakke, ligamenter m.m. Skal visst brenne mer calorier, kvitte seg med cellutlitter og forme kroppen. Kvinner digger jo sånne ting.. Lest om MBT fra: mbtshoereviews.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå