Pedera Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Hei, jeg skal kjøpe ny mobiltelefon, og jeg lurer veldig på hvilken jeg burde kjøpe... Hvilken er den "beste" telefonen av disse tre? Eller kommer det noe annet i nærmeste fremtid som knuser alle disse tre mobilene? Tusen takk for all hjelp på forhånd - Peder. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 X10 skal du kjøpe Lenke til kommentar
Optimus Prime Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 HD2 hvis du vil ha det råeste med Windows mobil, X10 Hvis du vil ha det råeste med android. Lenke til kommentar
GTB Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Jeg har (selvsagt) ikke prøvd hverken N900 eller X10, men utifra det jeg har lest om de hadde jeg uten tvil valgt X10. (WM har jeg hatt og det er uaktuelt for meg) Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Vent til motorola milestone... Lenke til kommentar
Pedera Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 Vent til motorola milestone... Hvorfor er motorola milestone bedre enn x10? Tror jeg heller mer mot x10 nå siden jeg har hørt så mye bra om android, og ikke så mye godt om windows mobile.. Lenke til kommentar
osmano Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Du må nok vente noen måneder da......tidligst mars vil jeg tro.... Lenke til kommentar
Pedera Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 Xperia har jo bedre kamera, oppgraderes senere til android 2 og får da også bedre fargeskjerm, men den har ikke multi touch.. hva vil dette si for mobilen? Eller hvilke begrensninger gir dette xperia x10? Lenke til kommentar
osmano Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Xperia har jo bedre kamera, oppgraderes senere til android 2 og får da også bedre fargeskjerm, men den har ikke multi touch.. hva vil dette si for mobilen? Eller hvilke begrensninger gir dette xperia x10? Jeg trodde at Android 2.0 også innholdt multitouch....jeg tror telefonen er klargjort for det....eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
Pedera Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 kanskje den får det når den blir oppgradert til android 2.0? :o vet ikke jeg Lenke til kommentar
Riccardo Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Jeg er veldig glad i Android, men jeg ser seriøst ikke helt hva folk er så glad i x10 for! Eller, jeg forstår det hvis man ser på bare HW, men utifra demofilmer og bilder vi har sett fra UI'en syns jeg den ser helt håpløs ut i bruk! Jeg vet at den lag'en kommer til å forsvinne, men det hele ser så forvirrende ut og det virker som de satser mer på design enn funksjon. :/ Derfor lurer jeg på om det er noe vits i å vente helt til Mars/April for å kjøpe X10. -Med mindre man er totalt avhengig av enorm skjerm på android telefonen sin da. Personlig ville jeg tatt Milestone/Droid, som har god nok CPU (Samme som i 3GS) og ordenlig hw tastatur! For øvrig har den jo hele 3.7", hvilket er tross alt en av de største skjermene på markedet, kun slått av HD2. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Jeg er veldig glad i Android, men jeg ser seriøst ikke helt hva folk er så glad i x10 for! Eller, jeg forstår det hvis man ser på bare HW, men utifra demofilmer og bilder vi har sett fra UI'en syns jeg den ser helt håpløs ut i bruk! Jeg vet at den lag'en kommer til å forsvinne, men det hele ser så forvirrende ut og det virker som de satser mer på design enn funksjon. :/ Derfor lurer jeg på om det er noe vits i å vente helt til Mars/April for å kjøpe X10. -Med mindre man er totalt avhengig av enorm skjerm på android telefonen sin da. Personlig ville jeg tatt Milestone/Droid, som har god nok CPU (Samme som i 3GS) og ordenlig hw tastatur! For øvrig har den jo hele 3.7", hvilket er tross alt en av de største skjermene på markedet, kun slått av HD2. Helt enig! X10 virker helt ubrukelig, ihvertfall med tanke på grensesnittet som SE har produsert. Ingen overraskelse forsåvidt. SE bør holde seg til det de kan best, mate ut identiske telefoner med forskjellig utforming med jevne mellomrom. Jeg tror IKKE X10 blir godt mottatt. Milestone tror jeg blir en fantastisk telefon, dog det er veldig usikkert når den kommer til Norge. Cortex prosessoren bør også endelig gi Android den ytelse det fortjener. N900 er svært spennende, og det blir nok en sånn på meg, (tar nok en stund før Milestone kommer til Norge siden Motorola har trukket seg ut av det norske markedet så vidt jeg vet), men N900 er svært spesiell og man skal være veldig klar over hva man faktisk kjøper før man skaffer seg en.. Endret 28. november 2009 av Lokii Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå