Gå til innhold

Chess Ambassadør - Skjult abonnement

Anbefalte innlegg

Ifølge denne linken: https://www.chess.no/abonnement/forhandler/...amp;distdepid=2 så selger Chess et hemmelig abonnement som ikke kan synes gjennom den vanlige abonnement visningen. Abonnementet kalles for Chess Ambassadør og har følgende priser:

Etablering og Minimum Månedspris: 0 kr.

Oppstart/Minutt/SMS: 0,35 kr.

MMS: 0,99 kr.

Data: Maks 20,-/dag.

Abonnementet har ikke bindingstid.

Samtale, SMS og MMS kr 0 med Friends.

Lurer på hvorfor dette abonnementet selges skjult?

Endret av RevelleR
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Såvidt jeg har fått med meg så kan ansatte videreselge og få noe bonus på dette. Er ikke helt sikker på det dog.

Edit: Sjekket med en kompis som jobber hos Chess. Det er en November-kampanje hvor hvem som helst kan kjøpe det, men det selges kun gjennom ansatte i Chess og ikke på f.eks. hjemmesiden eller via kundesupport.

Endret av hsds
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fikk ikke bestillt dette abonnementet under kampanje prioden grunnet at jeg ikke visste om den. Snakket med chess kundeservice nå nylig og de sa at eneste mulig for meg var hvis jeg kjente noen som jobbet der (som jeg ikke gjør), eller og bli vervet fra en som allerede har det. Er det noen her som har det og gidder å verve meg?

Hadde vært brillefint! :w00t:

Lenke til kommentar

Jeg "bestilte" Chess Ambassadør 18.12.2009 ca. kl. 15.00 gjennom denne linken: https://www.chess.no/abonnement/forhandler/...amp;distdepid=2

Har fått ordrebekreftelse, angrerettskjema og en tekstmelding fra Telenor der de bekrefter mitt ønske om bytte av mobiloperatør. Har ikke fått tekstmelding fra Chess enda.. Men håper jeg får det de nærmeste dagene, stod i ordrebekreftelsen at jeg mottar mitt nye SIM kort innen en uke. Spent på om jeg rekker å få det før jul, hvis det virkelig stemmer.

Var virkelig spent på om jeg virkelig fikk til å bestille Chess Ambassadør nå, men tenkte, hvorfor ikke prøve, har visst funket til nå, men jeg er redd Chess har glemt meg, ved å sende en tekstmelding om tidspunkt ved å bytte SIM-kort. Får se hva som skjer de neste dagene...

Lenke til kommentar

Jeg har et ekstra kontantkort abonnement hos chess som jeg prøvde først med, men som du sier så går det ikke når man allerede er chess kunde, da må man gjøre det gjennom mine sider eller gjennom kundeservice. Så enten må man bestille nytt nummer eller bytte fra en annen operatør for at det skal funke. Jeg valgte å portere nummeret mitt fra Telenor til Chess, med mitt vanlige nummer.

Endret av RevelleR
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...