RevelleR Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Ifølge denne linken: https://www.chess.no/abonnement/forhandler/...amp;distdepid=2 så selger Chess et hemmelig abonnement som ikke kan synes gjennom den vanlige abonnement visningen. Abonnementet kalles for Chess Ambassadør og har følgende priser: Etablering og Minimum Månedspris: 0 kr. Oppstart/Minutt/SMS: 0,35 kr. MMS: 0,99 kr. Data: Maks 20,-/dag. Abonnementet har ikke bindingstid. Samtale, SMS og MMS kr 0 med Friends. Lurer på hvorfor dette abonnementet selges skjult? Endret 30. desember 2009 av RevelleR Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Hvordan kom du over dette? Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 Les tråden: billig abonnement - noen innspill? lenger ned på lista, Operatører og Tjenester. Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Ambassadørabonnement er abonnement for de som jobber i Chess, er forhandlere av Chess, kanskje også det gis til ekstra gode kunder? Det er ihvertfall ikke et abonnement som skal selges til vanlige kunder. Lenke til kommentar
hsds Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Såvidt jeg har fått med meg så kan ansatte videreselge og få noe bonus på dette. Er ikke helt sikker på det dog. Edit: Sjekket med en kompis som jobber hos Chess. Det er en November-kampanje hvor hvem som helst kan kjøpe det, men det selges kun gjennom ansatte i Chess og ikke på f.eks. hjemmesiden eller via kundesupport. Endret 26. november 2009 av hsds Lenke til kommentar
Mato Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Les tråden: billig abonnement - noen innspill? lenger ned på lista, Operatører og Tjenester. hva med en link , kan ikke se jeg ser denne noen plasser . Lenke til kommentar
lotusa Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Les tråden: billig abonnement - noen innspill? lenger ned på lista, Operatører og Tjenester. hva med en link , kan ikke se jeg ser denne noen plasser . http://go.chess.no/aniridi ....tilbudet gjelder ut november Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Hvis det ikke kan selges gjennom hjemmesiden deres, men kun via ansatte, hvorfor er det da en bestillingsmulighet på den siden? Kan jeg legge inn bestilling der nå, uten noen relasjoner til Chess eller organisasjoner? Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 Les tråden: billig abonnement - noen innspill? lenger ned på lista, Operatører og Tjenester. hva med en link , kan ikke se jeg ser denne noen plasser . Her er link til opprinnelig tråd. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Les tråden: billig abonnement - noen innspill? lenger ned på lista, Operatører og Tjenester. hva med en link , kan ikke se jeg ser denne noen plasser . Her er link til opprinnelig tråd. aa jeg trodde det fantes en smale tråd for billige abonemanger og kunne ikke skjønne at jeg ikke fant den Lenke til kommentar
suringen Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Det stemmer at det er noe som ansatte i Chess kan selge til alle og enhver nå i november. Siste sjanse i dag faktisk.. https://www.chess.no/abonnement/forhandler/...mp;distdepid=62 Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Hvorfor må man ha med Friends-tjenesten? Regner med at denne koster 40 kroner måneden? Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Bestilte dette abonnementet i går, og fikk med mange av mine nærmeste også : ) Jeg fikk linken av ei venninne, og ble fortalt at det kun skulle vare ut i går. Siden er derimot fortsatt oppe: https://www.chess.no/abonnement/forhandler/...mp;distdepid=78 Lenke til kommentar
Huni Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Noen om vet hvordan utenlandsprisene er på dette abonnementet? Tenker da på både til og fra utlandet, som f.eks. Sverige og Danmark. Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Noen som har dette abonnementet som kan fortelle datapris pr/MB? Lenke til kommentar
Huni Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Trur det koster 99 øre per Mb eller noe slikt, men ikkje sikker.. Lenke til kommentar
CIder Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Fikk ikke bestillt dette abonnementet under kampanje prioden grunnet at jeg ikke visste om den. Snakket med chess kundeservice nå nylig og de sa at eneste mulig for meg var hvis jeg kjente noen som jobbet der (som jeg ikke gjør), eller og bli vervet fra en som allerede har det. Er det noen her som har det og gidder å verve meg? Hadde vært brillefint! Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg "bestilte" Chess Ambassadør 18.12.2009 ca. kl. 15.00 gjennom denne linken: https://www.chess.no/abonnement/forhandler/...amp;distdepid=2 Har fått ordrebekreftelse, angrerettskjema og en tekstmelding fra Telenor der de bekrefter mitt ønske om bytte av mobiloperatør. Har ikke fått tekstmelding fra Chess enda.. Men håper jeg får det de nærmeste dagene, stod i ordrebekreftelsen at jeg mottar mitt nye SIM kort innen en uke. Spent på om jeg rekker å få det før jul, hvis det virkelig stemmer. Var virkelig spent på om jeg virkelig fikk til å bestille Chess Ambassadør nå, men tenkte, hvorfor ikke prøve, har visst funket til nå, men jeg er redd Chess har glemt meg, ved å sende en tekstmelding om tidspunkt ved å bytte SIM-kort. Får se hva som skjer de neste dagene... Lenke til kommentar
CIder Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg prøvde å registrere meg der, men får bare opp beskjed om at jeg allerede er kunde hos chess. Noe jeg også er da. Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Jeg har et ekstra kontantkort abonnement hos chess som jeg prøvde først med, men som du sier så går det ikke når man allerede er chess kunde, da må man gjøre det gjennom mine sider eller gjennom kundeservice. Så enten må man bestille nytt nummer eller bytte fra en annen operatør for at det skal funke. Jeg valgte å portere nummeret mitt fra Telenor til Chess, med mitt vanlige nummer. Endret 20. desember 2009 av RevelleR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg