BrianT Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Jeg jobber med å lage en ny support funksjon i min bedrift. I den forbindelse ser jeg etter et bra servicedesk/helpdesk system. Er det noen her som har erfaring med noen open source servicedesk applikasjoner. Vi trenger en som følger ITIL standarden. Brian Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 vi bruker osTicket som jeg synest er fabelaktig ihvertfal, fått integrert det med både sms utsendelse for statusendring til brukere samt rett i AD/domenet for hente frem maskin og bruker info. Lenke til kommentar
BrianT Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 Hei, takk for kjapt svar. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 er endel moduler på hjemmesiden, men for sms måtte vi skrive en selv. Lenke til kommentar
BrianT Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 ok. takker. Er det noen som har erfaring med otrs? www.otrs.com Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 RT er det en del som bruker. (http://bestpractical.com/rt/) Lenke til kommentar
DCG Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg var borti OTRS for en tid tilbake. Det er mulig den har blitt bedre nå, men når jeg testet den var den rett og slett utferdig. Da har jeg mer tro på RT som nevnt over, selv om den også kan være litt trøblete. Siden du spør etter open-source så antar jeg at du heller ikke vil betale noe særlig for et system. Men min anbefaling er SysAid. Relativt billig og bra. Lenke til kommentar
BrianT Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 DCG: Joda, vi kan godt betale for et system men jeg synes det er verdt å ta en titt på hva som finnes av open source også. Takk for tipset. Takk for svar alle sammen. Brian Lenke til kommentar
OzmeR Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg jobber med å lage en ny support funksjon i min bedrift. I den forbindelse ser jeg etter et bra servicedesk/helpdesk system. Er det noen her som har erfaring med noen open source servicedesk applikasjoner. Vi trenger en som følger ITIL standarden. Brian Hei. Kommer kansje med sent svar, men så fant jeg nettop ut at denne siden finnes Der hvor jeg jobber så bruker vi HP ServiceCenter, dette er en applikasjon som jeg kan anbefale på det sterkeste Lenke til kommentar
DCG Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Har du noen anelse hva prisen på HP ServiceCenter er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå