Okapi Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Det har jo gått rykter om en Twisted Metal-oppfølger til PS3 en stund nå. Om det dreier seg om en oppfølger til World Tour eller Black er ikke godt å si da. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 I følge ToTheGame er det ikke planlagt noe.. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 It has been unofficially announced that Jaffe and his new company, Eat Sleep Play, will be developing a new title in the Twisted Metal franchise[2], for the PlayStation 3. The announcement, not officially confirmed by Sony, came from a hidden message that was decoded in the Twisted Metal: Head-On "Dark Past" documentary where groups of numbers appeared on screen at points during the video which corresponded to letters of the alphabet. When deciphered, the message reads "Twisted Metal is coming on PS3". The title of the game is believed to have been displayed various times throughout the documentary which is the original Twisted Metal logo but in colors of rustic browns and yellows. However, Sony has not officially confirmed the existence of the game, and upon further questioning on multiple occasions Jaffe has insistently declined to comment further, and has in general refused to officially announce the title of Eat Sleep Play's first major game until Sony is ready for him to do so. Eat Sleep Play may have provided more information about what is to be implemented into the new installment of the franchise. During the Sweet Tooth Tour in Twisted Metal: Head-On: Extra Twisted Edition, when unlocking certain information about the history and developments of previous TM games. On feature 18/29 the developers state that the touring mode was to have been incorporated in Twisted Metal: Harbor City, a.k.a. Twisted Metal: Black II, which was to have both Sweet Tooth and Preacher playable and have a full interactive game mode. Of course, this was scrapped as TM:HC was never finished. But in an interesting note, in feature 18/29 they explain how the mode was to work and going on into the traps and end the paragraph with "Enjoy! We won't go so easy on you next time!". Thus, giving a possible hint that this mode could very well be implemented in the next Twisted Metal game for the PlayStation 3. Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Dette tror jeg kan bli et friskt pust i bilspillverdenen, men jeg har faktisk også lyst til å teste Interstate '76 og '82 igjen! Har begge hjemme! Men Carmageddon.. Noen skulle VIRKELIG gå inn for å lage en oppfølger med samme konsept som de forrige! CRAAAAAP! Går ikke an å installere på 64-bit. Men folk har sagt at det er fullt mulig å installere på Win7 (sikkert kun x86 da...) Lenke til kommentar
Romhelten Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Har dere glemt Quarentine? Det må jo være "originalen" =) Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Man kan evt. se på http://www.dark-wind.com/ dersom man er ute etter turbasert bil-action. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Bad-ass-Axel! Haha, den hadde aldri fungert i virkeligheten, men stilig var den! Tror spillet kan bli bra. Jeg er stor fan av Mario Kart som på mange måter kan sammenlignes. Bruker ikke Carmageddon-spillene samme formel, eller blander jeg? Carmageddon 2 synes jeg i hvertfall var ekstremt gøy på LAN. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg