AfterGlow Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Bil-skytespill med tunge våpen under utvikling. Les mer Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Lov å håpe på en spirituell oppfølger til Interstate '76 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Jeg husker et gøy bilspill med skytevåpen jeg spilte på PSone med en kompis for mange år siden (kommer f*** ikke på navnet nå!!) Hadde bl.a axel. Den store fienden var en IS-bil med klovn på taket.. Det var utrolig gøy! Ellers kom det jo et spill til PS3, en som gutt ble det en IQ sperre av dimensjoner. Man styrte retning på bilen med en stikke og retning på gønneren med den andre. Ble bare kaos!! (Gikk bedre med litt trening though..) Spennede å se hva dette har å by på! =) Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Men dette er da ikke nytt. Hvis jeg husker rett gikk vel Twisted Metal ut på noe av det samme?... Lenke til kommentar
PetriZide Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Hadde mye morro med interstate 76 og 82 på pc gitt Senere så kjøpte jeg Twisted Metal til ps1 og Vigilante V8 til N64, som begge var kjempemorro i multiplayer. Håpe det blir noe ala disse. Det var et bilskytespill på Xbox 360 som jeg ikke husker navnet på, spilte bare demoen litt morro var det ,men spillet fikk visst dårlige reviews. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Men dette er da ikke nytt. Hvis jeg husker rett gikk vel Twisted Metal ut på noe av det samme?... TAKKTAKKTAKKTAKKTAKK! Gud jeg begynte å irritere meg!! Vil si at Full Auto 2 også har det samme konseptet.. Så nytt er det ikke nei. Death Rally og Carnage er også racing spill med våpen =) Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Full Auto 2 suger nå ganske så mye balle. Feeling og atomsfære er det ikke mye av der. Nei la oss få en oppdatert versjon av deathrally eller interstate 76 Lenke til kommentar
redmix80 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Savner ett nytt Carmageddon jeg... Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Det første jeg kom til å tenke på var Deathtrack. Det var "fantastisk bra" back in the day. Alt annet er kopi. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Det første jeg kom til å tenke på var Deathtrack. Det var "fantastisk bra" back in the day. Alt annet er kopi. Ser ut til at det har kommet en oppgradert versjon Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Konseptet er ikke akkurat nytt men siden det er altfor få spill i den sjangeren ser dette veldig spennende ut. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Interstate 76' (PC) Rouge Trip (PS1) + eit spel eg har gløymd navnet på Synest det er for få gode bilspel med våpen. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Interstate 76' (PC)Rouge Trip (PS1) + eit spel eg har gløymd navnet på Synest det er for få gode bilspel med våpen. Twisted Metal var et godt spill(iallefall gøy i en alder på 12-13...) Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Interstate 76' var et konge spill. Synd at vi ble stuck på den banen da det kom en ufo. Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Ah, Interstate '76 Husker oppdraget på '82 der man skulle kjøre i en slags gruve. Var konge. Tror jeg må grave fram Interstate '76 igjen.. Synd jeg sikkert ikke kommer til å syns grafikken er like heftig som jeg syns den gang. Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Sjekket Interstate '76: "Built-in Internet Play -- Skid, fishtail and crash your way through 30 wicked missions including multiplayer options -- eight-player LAN, modem and internet combat " Ser ut til at det blir LAN-party...evt. over hamachi i nær framtid ;D Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Sitter nå og la...las... ehrm *beklager* kjøper Interstate '76 i min lokale nærbutikk som livnærer seg på win98-spill. Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Dette tror jeg kan bli et friskt pust i bilspillverdenen, men jeg har faktisk også lyst til å teste Interstate '76 og '82 igjen! Har begge hjemme! Men Carmageddon.. Noen skulle VIRKELIG gå inn for å lage en oppfølger med samme konsept som de forrige! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg