footballboy Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Har noen analyse av noen dikt som kunne sendt meg på den adresse [email protected]??? Lenke til kommentar
benedikte92 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Er nok helt borte ved lørenskog, går på skole i Lillestrøm da men. Meh. Lykke til selv, håper det går bra! Valgt sang, dikt og tekst eller? Ahh... Har valgt sang og dikt, men tekst? NO ide...! har du valgt tekst? Lenke til kommentar
footballboy Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Er dere skjønte på den teksten "Here's a really coneervative idea: Learn poetry" om hva tror dere vi skal få imorgen spørsmål om av den teksten? noen tips: store takk jeg skjønte ikke helt forbredelse hefte!! mener du at vi velge dikt,sang eller tekst fra lærebok eller finner en selv til imorgen? Lenke til kommentar
benedikte92 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Er dere skjønte på den teksten "Here's a really coneervative idea: Learn poetry" om hva tror dere vi skal få imorgen spørsmål om av den teksten? noen tips: store takk jeg skjønte ikke helt forbredelse hefte!! mener du at vi velge dikt,sang eller tekst fra lærebok eller finner en selv til imorgen? lærebok? jeg har ingen lærebok, så kankke være det...! Ja, var jo bare en tolkning/analyse av at nesten ingen kan noen dikt... kommer nok sikkert noen spørsmål fra den ja, så jeg har bare oversatt den teksten og prøvd å forstå den... jeg har tatt for meg et dikt og analysert det sånn halveis, sangtekster har jeg funnet mange ulike og funnet tema, sjanger og personlige/politiske følelser... Lenke til kommentar
Earthland Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 Valgt sangtekst bare, og bok i tilfelle det kommer. Har ikke analysert så mye, men håper det går greit. Har en liste over ting jeg må huske med analyser -.- Men men, GLEDER meg til imorgen. Da er jeg ferdig med skriftlig, bare muntlig igjen... XD Lenke til kommentar
Leifis Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Fått samme eksamens oppgave og den var fryktelig vag. Har egentlig ikke peiling på hva jeg skal gjøre. Har no funnet et dikt og analysert det sånn "cirkus" men er ikke så glad for den oppgaven. Noen som har peiling på hva vi skal med det vedlegget? Hilsen Leif Lenke til kommentar
footballboy Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Er dere skjønte på den teksten "Here's a really coneervative idea: Learn poetry" om hva tror dere vi skal få imorgen spørsmål om av den teksten? noen tips: store takk jeg skjønte ikke helt forbredelse hefte!! mener du at vi velge dikt,sang eller tekst fra lærebok eller finner en selv til imorgen? lærebok? jeg har ingen lærebok, så kankke være det...! Ja, var jo bare en tolkning/analyse av at nesten ingen kan noen dikt... kommer nok sikkert noen spørsmål fra den ja, så jeg har bare oversatt den teksten og prøvd å forstå den... jeg har tatt for meg et dikt og analysert det sånn halveis, sangtekster har jeg funnet mange ulike og funnet tema, sjanger og personlige/politiske følelser... vet du hva vi kan få til langsvar og kortsvar noen alternativ forslag? Lenke til kommentar
benedikte92 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 ikke peiling, mene lykke til alle sammen hvertfall, går nok bra ;D etter imorra, er det helg!!! skriv så mye dere kommer på og sitt tiden ut, så går nok det her bra!! (det er min innstilling hvertfall...) Lenke til kommentar
Leifis Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Nei huff og huff, må vel få meg litt søvn før morgen dagen. Lykke til alle sammen. Lenke til kommentar
footballboy Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 ka e lett man velge hvis spøre på kortsvaret, velg dikt, sang eller literary som dere har lest! men eg tenkte dikt kan vere vanskeligere enn sang og literary.... på langsvaret kan vere kommer tre anternativ A,B, og C ? Lenke til kommentar
Earthland Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 Var jo grei eksamen hvertfall, første delen var ikke vanskelig, håper jeg ikke bommet på den siste. Jeg tok task D på oppgave 3. Dere? Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Den var rimelig lett ja. Jeg tok A, hadde med noen CD'er, så var klar for det! Lenke til kommentar
Earthland Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Hehe kult, jeg hadde bare valgt en sang så kunne nesten ikke velge det Men men :] *ler om jeg får dårlig* -.- Oh, og hvor mye skrev du btw? Endret 27. november 2009 av Earthland Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg skrev 10 sider ca. Dog var 3 av de sitert tekst fra sangene jeg valgte da. Så, totalt 7 sider svar på oppgaven :] Skrev det som om det var en stil i tredjeklasse norsk. Håper det blir toppkarakter! Hva med deg? Lenke til kommentar
Earthland Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Ble nok bare på 6 sider, hvorav 3 av dem var selve stilen. :o Har aldri vært keen på lange tekster, hadde ikke nok stoff heller. Så heller gjennom 4 ganger eller no. Uff, jeg fikk 3'er i 1. klasse eksamen... og jeg ante ikke hvordan i huleste jeg kunne få noe sånt. Alle fikk ganske dårlig på den eksamen, men 3'er.... -.- Jeg snakker jo flytende engelsk, er bare tekstoppsetningen som er noe herk generelt/ikke godt nok svar på spørsmålet antar jeg. Den gangen var med håndskrift, forhåpentligvis går det bedre denne gangen med dataskrift. Hvor gammel er du btw? :o PS: Fikk ikke mulighet for å klage på eksamenen fordi jeg var i spania Endret 27. november 2009 av Earthland Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Ah, nei. Det er jo innholdet som teller mest da i hvertfall. Jeg fikk 4 i standpunkt, men trenger bedre karakterer for å komme inn dit jeg vil. Så da har jeg ikke noe valg. Ja, en kan gjerne være god i muntlig, men skriftlig blir noe annet. Går jo begge veier det. Jeg er 19 år. Hva med deg? Lenke til kommentar
Earthland Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 Går 3. klasse nå(akkurat fylt 18) , fikk 5'er i standpunkt men ble litt leit på eksamen. Tenker på medisin i tillegg, så trenger nok noen bedre karakterer jeg også. Kunne liksom ikke ha en 3'er på kortet -.- Så nå er det bare muntlig igjen, håper det går bra hvertfall. :] Noen anelse om man kommer til å bli spurt om bøker vi leste i 1. klasse og slikt? Må gå gjennom de isåfall, meh -.- (Holes måtte jeg lese hvertfall.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå