nomore Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Si meg hvor og når en kvinne har vært elite soldat så skal jeg si meg enig at jeg lyver. Hva legger du i elite soldat? Lenke til kommentar
Fyrstekake Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 Er det noen kvinner som er på dette forumet? Føler at det nesten bare er menn som diskuterer ting. noe som beviser at kinner ikke en gang gidder å angasjere seg. Jeg er en kvinne, og du burde heller prioritere og lære deg Norsk enn og sitte snakke nedlatende om kvinner. ("A"ngasjer deg litt mer i bokmål.) Har disleksy så beklager alle skrive feil. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Men det står jo her på denne siden at jeg er smartest og overlegen dere alle. Jeg mener det er alt bevismateriale jeg behøver. Er du uenig, får du heller motbevise det. Vel, jeg er jo mann .. Endret 26. november 2009 av Isbilen Lenke til kommentar
Fyrstekake Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 Si meg hvor og når en kvinne har vært elite soldat så skal jeg si meg enig at jeg lyver. Hva legger du i elite soldat? Spesial enhetene til en hær. Lenke til kommentar
Lobbi Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Krig gir makt. tidligere var krig basert på våpen som trengtes mye styrke for å bære rundt på eller bruke for den saks skyld. Det er genetisk bevist at menn har bedre forutsetninger til å bygge og trene muskler (Hvis dere har lyst å slakte meg fordi jeg ikke henviser til kilde med dette utsagnet så bare gjør det, regner med de fleste kan si seg enige med meg). Og siden menn har en genetisk fordel når det kommer til styrke som i årtusener har vært en forutsetning til krig, kan dere jo legge sammen 2 og 2. Siden menn er de som kriger mest, er det menn som får makt posisjoner. Hvis verdens makt var delt utover hvem som interesserte seg mest for parfyme og kosmetikk ville det nok vært annerledes. Hvis dere mener jeg tar feil vil jeg gjerne få høre synspunkter Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Si meg hvor og når en kvinne har vært elite soldat så skal jeg si meg enig at jeg lyver. Vi kan for eksempel titte på den Sør-Koreanske " "-enheten, som kort fortalt består av kvinnelige spesialstyrker. Med andre ord; du lyver. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Forutsetter ikke løgn kunnskap? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Vel, jeg er jo mann .. Det er jeg også. Prøv å motbevise det. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Spesial enhetene til en hær. Fantastisk vag definisjon. Men som sagt, eg har selv sett kvinner i innsatsstyrken til HV(dvs, HV-I), og etter hva eg vet, så rekrutteres kvinner også til HV-016(som er en spesialstyrke). Så, du lyver. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Forutsetter ikke løgn kunnskap? Der spør du vanskelig, men jeg er kanskje enig. La oss heller si han farer med usannheter, da. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Det er 221 Google-resultater for "TheMartine is a woman". Jeg tror det taler for seg selv. EDIT: Usj, litt kluss med kildene der, gitt .. Endret 26. november 2009 av Isbilen Lenke til kommentar
Fyrstekake Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 Si meg hvor og når en kvinne har vært elite soldat så skal jeg si meg enig at jeg lyver. Vi kan for eksempel titte på den Sør-Koreanske " "-enheten, som kort fortalt består av kvinnelige spesialstyrker. Med andre ord; du lyver. Har ikke hørt om de før nå. Intresant skal se mer på det, men jeg tviler på at de vil gjøre en likke god jobb som en styrke med samme trening. På grund av deres ulemper med det fysiske. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Har ikke hørt om de før nå. Intresant skal se mer på det, men jeg tviler på at de vil gjøre en likke god jobb som en styrke med samme trening. På grund av deres ulemper med det fysiske. Og hvilken bakgrunn har du som kan uttale deg om dette? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Det er 221 Google-resultater for "TheMartine is a woman". Jeg tror det taler for seg selv. EDIT: Usj, litt kluss med kildene der, gitt .. Mens hele 2640 treff for "TheMartine is a man". Jeg tror Google taler for seg i denne saken, jeg. Lenke til kommentar
Fyrstekake Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 Det er 221 Google-resultater for "TheMartine is a woman". Jeg tror det taler for seg selv. EDIT: Usj, litt kluss med kildene der, gitt .. Beklager kluset, men var det ikke lærerikt? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Det er 221 Google-resultater for "TheMartine is a woman". Jeg tror det taler for seg selv. EDIT: Usj, litt kluss med kildene der, gitt .. Mens hele 2640 treff for "TheMartine is a man". Jeg tror Google taler for seg i denne saken, jeg. Kan nesten ikke krangle på det. Du har jo nettregler til å backe deg opp også. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Har ikke hørt om de før nå. Intresant skal se mer på det, men jeg tviler på at de vil gjøre en likke god jobb som en styrke med samme trening. På grund av deres ulemper med det fysiske. At du er fordomsfull og uten særlig kjennskap til kvinnelig fysikk og psyke har vi allerede stadfestet, men jeg synes du skal innrømme at du løy, slik du sa du skulle gjøre. Kan nesten ikke krangle på det. Du har jo nettregler til å backe deg opp også. Exactly. Si hei til nederlaget, hah! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Det jeg lurer på er hva det gagner trådstarter at mannlige elitesoldater er heftigere enn kvinnelige. At han er på riktig lag? Glory by proxy, fordi han også har tiss? Lenke til kommentar
Fyrstekake Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 Spesial enhetene til en hær. Fantastisk vag definisjon. Men som sagt, eg har selv sett kvinner i innsatsstyrken til HV(dvs, HV-I), og etter hva eg vet, så rekrutteres kvinner også til HV-016(som er en spesialstyrke). Så, du lyver. Det å prøve til ut tak og bli tat inn er to forskelige ting. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 De var ikke på opptak, de var allerede i styrken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg