Evilfish Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 det var da unødvendig religion snakk.. verdens mest kjente person er vel den som er mest på TVen... verdens mest populære person er noe helt annet Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Hva mener du med unødvendig religionsnakk? Og den som er mest på TV kan jo være alt annet enn noen som jobber i TV (Jeremey Clarkson f. eks.) Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Jesus er død, og teller derfor ikke. Han døde en stille død etter mange år som eremitt etter å ha flyktet fra sine fiender. Hele den korsfestelsesgreia var bare et skuespill iscenesatt av Pontus Pilatus m.fl., men sannelig greide de å lure mange... Jesus lever ! Mener å ha både hørt og sett det Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg mener noe annet. Ergo, du tar feil. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Må personen være i live? for hvis ikke synes jeg kanskje Elvis burde ha en liten plass på den lista. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Du kan jo lage dine egne regler, men hittil i tråden har de fleste vært enig i at det må være snakk om en levende (og ikke minst ekte, for de som foreslår Muhammed, Jesus, Julenissen eller lignende) person, ja. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Hvis de må være levende så stiller jeg meg bak, faen, det er så mange å velge mellom. Jeg satser litt på Obama jeg. Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Gareth Brooks. Aldri hørt om. EDIT: Sjekket ham. Så det morsomme nå :!: Endret 7. desember 2009 av Magnus_L Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Satser på at det er Osama Bin Laden som er mest kjent her i verden Lenke til kommentar
per66 Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg tror Bush jr. Pga en rekke fattige land kjenner alle han, pga alle krigene osv. hatet er så sterkt at selv små barn vet hvem han er. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Tror Bin Laden er mer kjent for planene mot WTC og at han enda ikke er funnet. Hvem vet vel ikke det her i verden ? Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Holder en knapp på George W Bush. Men David Gilmour burde vært med Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 David Gilmour er fantastisk, men verdens mest kjente person er han nok ikke. Skulle jeg satt penger på et navn ville det blitt Barack Obama. Men det er nevnt for lenge siden. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Ja Obama har blitt heftig markedsført hehe, men hva med Mandela? Pele? Maradona? Dette er personer alle vet om, Edit: Bin Laden er KJENT og det er en person som skjuler seg hahaha.. Endret 10. desember 2009 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg tror det er Barack Obama eller George W Bush. (Heller mot Obama) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå