olihaug Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Hvem er egentlig verdens mest kjente nålevende person? For et år siden ville nok mange sagt Michael Jackson, men her er en liste over det jeg anser som gode kandidater. George W. Bush Barack Hussein Obama Osama bin Laden (sier han lever) Queen Elisabeth Nelson Mandela Bill Clinton Bill Gates Donald Trump Oprah Winfrey Roman Abramovitch Justin Timberlake Will Smith Madonna Gareth Brooks Ozzy Osbourne George Michael David Hasselhoff Eric Clapton David Beckham Cristiano Ronaldo Michael Jordan Mike Tyson Nicholas Cage Al Pacino Robert DiNiro Julia Roberts Brad Pitt Angelina Jolie Mange bra kandidater her. Noen som mangler? Jeg holder en knapp på Obama, Trump, Beckham, Winfrey, og Madonna, for å ha litt i hver verden Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Harrison Ford? edit: Og Bruce (The Boss) Springsteen er sikkert kjent over hele verden. Endret 26. november 2009 av flyndrefjes Lenke til kommentar
Coa Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Britney Spears er vel et navn de fleste kjenner. Lenke til kommentar
Heimlaga Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 chuck norris er vell en de fleste kjenner Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Jeg tør tippe Bush eller Obama jeg da. Men nå er det jo veldig forskjell mellom verdensdelene også da. Den østlige "bollywood" har en større omsetning enn vår hollywood, men jeg tror ikke noen av oss klarer å sette navn på de mest kjente bollywood skuespillerne. Lenke til kommentar
olihaug Skrevet 27. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. november 2009 Bruce Willis Tiger Woods Sean Connery Rowan Atkinson Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 27. november 2009 Rapporter Del Skrevet 27. november 2009 Dere har glemt Clint Eastwood, han er mer kjent enn man skulle tro. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. november 2009 Rapporter Del Skrevet 27. november 2009 Bob Dylan? Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 27. november 2009 Rapporter Del Skrevet 27. november 2009 Jeg vil nok si at USAs presidenter kvalifiserer høyest. George W. Bush og Barrack Obama står vel ganske høyt siden Bush akkurat har vært og Obama er i fire år framover. Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 27. november 2009 Rapporter Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Prøvde en kjapp liten test på google. Geroge W Bush: 109.000.000 resultater Clint Eastwood: 2.740.000 resultater Osama bin Laden: 1.910.000 resultater Barsck Hussein Obama: 339.000 resultater (Forresten, hvem er denne Obama-fyren ) Mitt eget fulle navn (som er ganske unikt): 642 resultater (og jeg er ikke engang medlem av "fjøsboka") Edit: La til etpar til Chuck Norris: 3.040.000 resultater Ken Rockwell: 115.000 resultater (søk på fotosidene i forumet f.ex på "Ken Rockwell vs Chuck Norris") Endret 27. november 2009 av Bikeridr Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. november 2009 Rapporter Del Skrevet 27. november 2009 Blant buskmenn som bare er i byen et par ganger i tiåret er det nok mange som enda ikke har hørt om Obama. Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 27. november 2009 Rapporter Del Skrevet 27. november 2009 Ville tippet på George W. Bush. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 28. november 2009 Rapporter Del Skrevet 28. november 2009 Min stemme går til en som har gjort seg kjent gjennom populærkultur, mest sannsynlig musikk. Da har du straks interessen fra alt fra små barn til godt voksne mennesker, og det over alt hvor man har en radio eller en annen form for musikkformidling. Jeg tror helt ærlig at det er flere barneskolebarn som vet hvem Madonna eller Michael Jackson er, enn det er barneskolebarn som vet hvem Bush er. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Barsck Hussein Obama: 339.000 resultater (Forresten, hvem er denne Obama-fyren ) Et nytt søk på google ga meg 898 000 resultater, og på bare Barack Obama fikk jeg 17 500 000 resultater. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Winfrey, Beckham og Ronaldo tror jeg er gode kandidater.. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Er nok Bush på første, Obama på andre og kanskje Britney Spears på tredje, ikke et dumt forslag med hun ihvertfall, hun står nok høyt. Får ganske mange treff på "Batman" også Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Så Google bestemmer hvem som er mest kjent i verden? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Google sitt ord er lov. Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Michael Jackson da? Han er jo ikke død, (Han bare later som, slik at folk skal kjøpe enda flere cder og filmer av han) Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Steffengd: Oh, I beg to differ. Endret 29. november 2009 av TheMartine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå