TGL Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Jeg har gått til innkjøp av noen aktive høytalere(Link følger nede), men lurer fælt på hvordan jeg skal koble de til PC/iPod/MP3 på billigst mulig måte. Hva slags kabler trenger jeg? Hva slags forsterker+etterforsterer etc. trenger jeg? osv. Forslag til forsterkere blir satt pris på Jeg prøver holde budsjettet under 7k så ikke nødvendig å komme med PA til 40k Linker: Høytalere - http://belco.no/nor/lydanlegg/aktive_hoeyt...aktiv_2_veis_15 Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Med aktive høyttalere trenger du kun signalkabel som passer. Altså minijack-xlr på de du linker til med xlr-input. Men hvorfor skal du ha slike høyttalere til slik bruk? Endret 26. november 2009 av Jann - Ove Lenke til kommentar
TGL Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 Men hvorfor skal du ha slike høyttalere til slik bruk? Vil ha noen høytalere som lager mye bass og høy diskant til vors etc. hjemme. Dersom jeg er ute etter mye bass bør jeg da gå for passive høytalere med sub + forsterker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå