bajast Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Hei, jeg har nettopp kjøpt meg en scooter, merket er SYM jet. Da jeg kjørte scooteren første gang så lyste oljelampa, men oljetanken var tom, så jeg fylte på olje men oljelampa fortsatte å lyse, men det som er litt rart er at når jeg kjører i oppoverbakke så lyser den ikke.. av og til går den av liksom.. Takk på forhånd! :-D Lenke til kommentar
War Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Hvordan vet du at du hadde i nok? Ta ut tennpluggen, er det olje på den? Pumper den olje ut i eksosen? Da kan det være en ødelagt stempelring. Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Kan også være måleren i oljetanken som er plassert feil, siden den ikke lyser i oppoverbakke. Lenke til kommentar
honda_mt5 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 d e nokk føleren så e plassert feil i tanken kjekk d eller ta du tennpluggane å kjekk de Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 d e nokk føleren så e plassert feil i tanken kjekk d eller ta du tennpluggane å kjekk de Huh? Lenke til kommentar
bajast Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 har fyllt fullt med olje, men den lekker som bare f... har en mistanke om at kanskje oljerøret er tett elns.. noen som har noen ideer ? Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Er det ikke en strek som markerer maks på tanken? Er den helt ny? Er det mulig at det kan ligge inne en feilkode som får lyset til å lyse, slik som det er på bil? Lenke til kommentar
bajast Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 nei den er ikkje ny, er ein 1999 mod. hmm, lurer på hva som er galt, det er olje i oljetanken men lurer på om det kan være ett rør eller oljepumpa som er gåen ? Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Det kan være mulig. Vet om mange som kobler ut oljetanken og blander olje i bensinen fordi det er så mye problemer med slike oljepumper Lenke til kommentar
bajast Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 funnet ut av problemet, grunnen var at jeg koblet ut batteriet da det var tomt så oljelampa lyste siden den er fuckt up Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå