regeus Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Jeg har lenge syns at min pc bråker unaturlig mye. Jeg har sjekka alle komponentene i pc'en min og fant ut at det er min western digital 80gb som bråker. Jeg trodde først det var cpu viften men så feil kan man jo ta. Min andre harddisk en IBM seagate bråker nesten ingenting i forhold. Noen tips hva jeg kan gjøre med western digitalen min ( det er den som har vært på tilbud hos komplett i mer eller mindre et år ). Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Det gjorde min 80gb også.. samme som du. special edition.. helt til jeg solgte den Sorry men western er ikke bra.. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Selge den og kjøpe en Seagate Barracuda V istedet. Bråket fra WDen er i mitt tilfelle (jeg har to slike) idle-støy, så det er ikke allverdens man kan gjøre. Du kan vurdere NoiseGuard eller hva det nå enn heter (sånn innkapslingsboks), men jeg er redd for at det blir for varmt for disken. Ellers har du løsninger som f.eks å henge den opp i strikker, eller på andre måter isolere den akustisk fra kabinettet, men i tilfellet WD, er jeg ikke overbevist om at det hjelper så fantastisk bra. Lenke til kommentar
Tiresias Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Hvis den bråker unormalt mye, dvs. mer enn den gjorde da den var ny, kan det også tyde på at den holder på å ta kvelden, så hvis jeg var deg, ville jeg tatt backup på viktige data sporenstreks. Lenke til kommentar
regeus Skrevet 26. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2003 Ja jeg skal kjøpe ny, klarer ikke mer av denne driten. Jeg er klar for å gå til krig mot alt som lager støy i pc'en. Seagate barracuda var det? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Ja. Seagate Barracuda. V er den nyeste utgaven. Hvis du firer litt på kravene til støy, vil en Maxtor Diamondplus 9 med FBM være en del kjappere en Seagaten. Den er en smule treg, serru. Lenke til kommentar
regeus Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 http://www.psdata.no/prodSearch.asp?tcl=1844,1845 Samsungene ser jo greie ut. Noise guard også på. Men hva sier dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå