Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Spiser konstant - Normalt?

Gjest Guest_Gutt17_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Gutt17_*

Hei. Jeg er en sulten gutt på 17 år. Det siste året har jeg begynt å spise mer og mer. Jeg pleier å kjøpe ferdig frossen middagsmat på 400 gram som man slenger inn i mikroen i 10 minutter. Jeg spiser en slik + 4 knekkebrød med ost og smør. Det går et par timer så er jeg sulten igjen :wow:

Da åpner jeg kjøleskapet/fryseren og finner fram en pizza, hurtigmat, middagsrester eller noe annen mat. Jeg spiser ikke bare varm mat, men for det meste så går det i varm mat. Bortsett fra frokosten som består av brødskiver, melk og kaffe. Jeg kan også finne på å spise når jeg kjeder meg. Er maten fryktelig god så kan jeg fortsette å spise selv om jeg egentlig er mett. Jeg spiser mat som klasseres som middag 3-4 ganger om dagen. Hurtigmat, vanlig middag, middagsrester, pizza osv...Men det kan variere litt hvor mange ganger om dagen jeg gomler i meg mat. Jeg kan også ta meg ei brødskive eller knekkebrød mellom måltidene og til måltidene.

Er det normalt å spise så mye og ofte?

Har også øket i vekt. I fjor på denne årstida så veide jeg 74 kilo, nå veier jeg 85 eller 86 kg.

Jeg er 178 cm lang så jeg er litt smålubben :p

Svar mottas med takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Trådstarter
Kanskje du er i en vokseperiode og trenger mye næring? :p

Hadde en liten sånn periode selv. Spiste masse hele tiden.

Mulig det :p Er bare en time siden sist jeg spiste og nå ble jeg småsulten mens jeg skrev om mat i denne tråden ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...