Gjest Guest_Gutt17_* Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Hei. Jeg er en sulten gutt på 17 år. Det siste året har jeg begynt å spise mer og mer. Jeg pleier å kjøpe ferdig frossen middagsmat på 400 gram som man slenger inn i mikroen i 10 minutter. Jeg spiser en slik + 4 knekkebrød med ost og smør. Det går et par timer så er jeg sulten igjen Da åpner jeg kjøleskapet/fryseren og finner fram en pizza, hurtigmat, middagsrester eller noe annen mat. Jeg spiser ikke bare varm mat, men for det meste så går det i varm mat. Bortsett fra frokosten som består av brødskiver, melk og kaffe. Jeg kan også finne på å spise når jeg kjeder meg. Er maten fryktelig god så kan jeg fortsette å spise selv om jeg egentlig er mett. Jeg spiser mat som klasseres som middag 3-4 ganger om dagen. Hurtigmat, vanlig middag, middagsrester, pizza osv...Men det kan variere litt hvor mange ganger om dagen jeg gomler i meg mat. Jeg kan også ta meg ei brødskive eller knekkebrød mellom måltidene og til måltidene. Er det normalt å spise så mye og ofte? Har også øket i vekt. I fjor på denne årstida så veide jeg 74 kilo, nå veier jeg 85 eller 86 kg. Jeg er 178 cm lang så jeg er litt smålubben Svar mottas med takk Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Kanskje du er i en vokseperiode og trenger mye næring? Hadde en liten sånn periode selv. Spiste masse hele tiden. Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Kanskje du er i en vokseperiode og trenger mye næring? Hadde en liten sånn periode selv. Spiste masse hele tiden. Mulig det Er bare en time siden sist jeg spiste og nå ble jeg småsulten mens jeg skrev om mat i denne tråden Lenke til kommentar
essoen Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 det er helt normalt. Har denne perioden selv! men jeg legger ikke på meg Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Hehe, samme her. Spiser mer enn en hest men går ikke opp i vekt av den grunn. Lenke til kommentar
Crabs Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Munch? Slutt å fyr. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Spis heller mat med næring! Kutt ut hurtigmaten, den metter bare i kort stund likvel. Personlig har jeg god erfaring med å bytte til speltbrød når det kommer til brødmat. Da blir jeg skikkelig mett og ikke sulten igjen etter kort tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå