hellblazer91 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Ikke første gang at jeg har stått fast mellom to produkterer og ikke er sikker på hva jeg skal velge.-.- Men uansett...har tenkt å kjøpe meg en ny gamingmus og har endt med å falle interessen mellom to mus. Det er altså Logitech G9 Og Rocca Kone Noen som har hatt noen erfaringer med noen av dem og kan anbefale de? Lenke til kommentar
T4rdy Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Viss du skal kjøpe det Logitech G9, så må du passe på ledningen for den tåler lite. men ellers er G9 en kjempe grei mus! pga at ledningen på min G9 er ødelgat, kan være fordi jeg har laptop, og har den lit overalt Vet ikke hvordan ROCCAT KONE er. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 personling synes jeg g9 sitter sykt vondt i hånden og er den værte musa jeg har prøvd men har du sett på sidewinder x6 og cm sintinel? cmer sin er drit god og er lys oppe på toppen og på framsiden, under tastene. Lenke til kommentar
Sushi1337 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Roccat Kone fikk jo knall god kritikk her på HW. Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Har brukt G9 en god stund nå og må si at jeg er strålende fornøyd. Jeg har litt større hender en gjenomsnittet, men det følger med 2 deklser. Lenke til kommentar
T4rdy Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Har brukt G9 en god stund nå og må si at jeg er strålende fornøyd. Jeg har litt større hender en gjenomsnittet, men det følger med 2 deklser. Akkurat det samme for meg men den ledningen er ikke det beste syns jeg Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg ville prøvd Kone, dvs. jeg SKAL prøve Kone. Eneste folk sier er negativt er hjulet (som er fikset i v2) og prisen, men kvalitet er dyrt. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Har bestilt en roccat kone og har en G9, g9en er ekkel i hånden og sitter ikke godt, synes jeg GL Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Eg har nettopp fått Roccat Kone, Eg elskar den av heile mitt hjarte SUPER mus, med tonnevis av innstillingar, men har helder ikkje for mange knappar. Lysa kan skruast av, eller byttast i det uendelege. Stilfull, god å halde i, passar handa mi perfekt, og kjennes herlig ut. Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Har ikke prøvd g9, men jeg har roccat kone :-) Anbedaler den på det sterkeste!!! :-) Endret 25. desember 2009 av Ccconker Lenke til kommentar
hellblazer91 Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 hehe takk for hjelpen ^^ skaffet meg Roccat Kone jeg! Jeg er veldig fornøyd med den både utseendemessig og teknisk mange finesser og ikke altfor mange som sagt. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Har selv 3 stk av Roccat Kone. Bra mus det ^^ Lenke til kommentar
T4rdy Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Har selv 3 stk av Roccat Kone. Bra mus det ^^ Wow! fikk lyst på den selv Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Mja, liker ikke mus som er flate på toppen. Den kan ha så mange lys og fancy chips den bare vil, det eneste jeg trenger er noe som beveger muspekeren og 2 knapper som virker. Endret 17. januar 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Merko Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Mja, liker ikke mus som er flate på toppen. Den kan ha så mange lys og fancy chips den bare vil, det eneste jeg trenger er noe som beveger muspekeren og 2 knapper som virker. Nå var vel ikke akkurat tråden om hva du trengte, men om hvilken 'gaming mus' trådstarte ville ha. da er roccat Kone et perfekt valg siden det er en god del knapper hvor man kan lage mange kule makro-funksjoner. Som igjen kommer godt med i spill. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Fant forøvrig Roccat Kone til 494,- på Netshop.no, billigste der ute for øyeblikket... Roccat Kone Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Ville styrt unna både G9 og Kone. G9 er ustabil på myke musmatter pga det breie dekselet og er ganske vond å holde i; lett å få musesyke med. Det ene dekselet har gummibelegg som vil begynne å flasse etter ett halvt år. Vektene veier langt under det de skal (7g = 6.5g, 4g = 3.85g). Den er også veldig liten, selv jeg som har små hender syns den blir for liten. Kone har svært ustabile drivere, musehjulet går i stykker før du vet ordet av det. Vet ikke om jeg hadde v1 eller v2, kjøpte min sist høst og den varte litt over en måned før hjulet fikk "spin of death". Vekt klossen i Kone detter ut om du dunker den så vidt i bordet. Første dagen med Mionix Naos 5000 og den kan trygt anbefales over de to andre. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Kone har svært ustabile drivere, musehjulet går i stykker før du vet ordet av det. Vet ikke om jeg hadde v1 eller v2, kjøpte min sist høst og den varte litt over en måned før hjulet fikk "spin of death". Vekt klossen i Kone detter ut om du dunker den så vidt i bordet. Påstandane i utheva skrift stemmer ikkje for v2. Litt ustabile drivers, men kun om eg må skru av dataen manuelt, og Windows ikkje blei avslutta på riktig måte. Då må eg ta inn og ut USB-kontakta, så funkar den feilfritt igjen. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Kone har svært ustabile drivere, musehjulet går i stykker før du vet ordet av det. Vet ikke om jeg hadde v1 eller v2, kjøpte min sist høst og den varte litt over en måned før hjulet fikk "spin of death". Vekt klossen i Kone detter ut om du dunker den så vidt i bordet. Lurer litt på hvordan folk behandler musa, hvis det du påstår her er vanlig ...har selv hatt Roccat Kone siden den ble lansert, sannsynligvis v1, og scrollehjulet sitter like støtt enda. Musa har blitt dunka litt i bordet ved noen anledninger, men vekt klossen sitter der enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå