Gå til innhold

gaming mus: Logitech g9 eller Roccat Kone?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Viss du skal kjøpe det Logitech G9, så må du passe på ledningen for den tåler lite. men ellers er G9 en kjempe grei mus!

pga at ledningen på min G9 er ødelgat, kan være fordi jeg har laptop,

og har den lit overalt :p

Vet ikke hvordan ROCCAT KONE er.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
Mja, liker ikke mus som er flate på toppen. Den kan ha så mange lys og fancy chips den bare vil, det eneste jeg trenger er noe som beveger muspekeren og 2 knapper som virker.

Nå var vel ikke akkurat tråden om hva du trengte, men om hvilken 'gaming mus' trådstarte ville ha. da er roccat Kone et perfekt valg siden det er en god del knapper hvor man kan lage mange kule makro-funksjoner. Som igjen kommer godt med i spill.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ville styrt unna både G9 og Kone.

G9 er ustabil på myke musmatter pga det breie dekselet og er ganske vond å holde i; lett å få musesyke med. Det ene dekselet har gummibelegg som vil begynne å flasse etter ett halvt år. Vektene veier langt under det de skal (7g = 6.5g, 4g = 3.85g). Den er også veldig liten, selv jeg som har små hender syns den blir for liten.

Kone har svært ustabile drivere, musehjulet går i stykker før du vet ordet av det. Vet ikke om jeg hadde v1 eller v2, kjøpte min sist høst og den varte litt over en måned før hjulet fikk "spin of death". Vekt klossen i Kone detter ut om du dunker den så vidt i bordet.

Første dagen med Mionix Naos 5000 og den kan trygt anbefales over de to andre.

Lenke til kommentar
Kone har svært ustabile drivere, musehjulet går i stykker før du vet ordet av det. Vet ikke om jeg hadde v1 eller v2, kjøpte min sist høst og den varte litt over en måned før hjulet fikk "spin of death". Vekt klossen i Kone detter ut om du dunker den så vidt i bordet.

Påstandane i utheva skrift stemmer ikkje for v2. Litt ustabile drivers, men kun om eg må skru av dataen manuelt, og Windows ikkje blei avslutta på riktig måte. Då må eg ta inn og ut USB-kontakta, så funkar den feilfritt igjen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Lurer litt på hvordan folk behandler musa, hvis det du påstår her er vanlig :) ...har selv hatt Roccat Kone siden den ble lansert, sannsynligvis v1, og scrollehjulet sitter like støtt enda. Musa har blitt dunka litt i bordet ved noen anledninger, men vekt klossen sitter der enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...