Gå til innhold

Vært å prøvd TRV33

Anbefalte innlegg

I dag har jeg vært hos Sony Center i Bergen og fått testa TRV33.

Nå er det ikke snakk om noen alvorlig testing, men jeg fikk stå litt uttafor butikken og filma litt i gata.

Jeg hadde med kassett så jeg fikk gjort litt opptak. Skulle gjerne ha lagt ut noe av resultatet på nettet slik at dere kunne vurdert kvaliteten litt.

Dessverre har jeg ingen steder med nevneverdig plass hvor jeg kan legge det ut.

Et av mine første inntrykk var at søkeren var veldig liten, la merke til dette øyeblikkelig når jeg skulle teste. Søkeren var såpass liten at en måtte klisse den helt inn på øyet for å få noe brukbart ut av det.

Har ingen erfaring med andre Sony kameraer så det er godt mulig at det er slik hs disse også, men jeg har brukt Canon kameraene noe og her er det slik at en ikke bør ha søkeren kliss opp mot øyet for å få et brukbart resultat, her går det fint å holde søkeren noen cm fra øyet og likevel se bildet klart og sterkt.

LCD skjermen derimot var helt ubrukelig ved de lysforholda som var under filminga.

Ellers så la jeg ikke merke til så utrolig mye ellers, det var ikke her snakkom noen alvorlig test og nå er heller ikke jeg noen erfaren kamerabruker.

Jeg har fått noe av opptakene inn på Pc og prøvd å vurdere disse, men jeg har ikke klart å få så veldig mye ut av det ennå.

Jeg skal prøve å komme meg ned til samme stedet en annen dag og filme med et kamera jeg kjenner og prøve å gjøre noen sammenligninger evt trekke noen konklusjoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...