HammerBro Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Det er veldig individuelt hvilken konsoll som passer deg best. Mitt første råd er å se på spillutvalget, og ettersom du er lei av alle ps3 spillene, vil jeg anbefale deg å kjøpe 360. Har har PS3 selv og er storfornøyd med alt fra hardware til spill. Og jeg har ikke 360 Ps3 er en dinousaur Xbox høres ut som en dinosaur, og om han kjøper slim versjonen av ps3, blir det en veldig liten dinosaur. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Patney, spar oss for slikt flåsent svaring. Øynene mine begynner å bli rimelig lei av bastantiteter rundt en enhet, uansett hvilken det er. Jeg benevner bare fakta. Jeg elsker min XBox, men det er ikke til å unngå at 360 sine exclusives består av skyting og alt det der, mens PS3 har en del flere sjangre å by på. Ærlig talt ser jeg lite vits i å gå for en 360 lenger bortsett fra prisen. Og beklager for at jeg kaller folk retards, men hva JEG begynner å bli lei av er all kranglingen om GRAFIKKEN. Akkurat som om noen har skjønt at grafikken på PS3 egentlig er noe drit, og derfor er 360 verdt så mye mer, eller motsatt. Endret 28. november 2009 av Patney Lenke til kommentar
Newklear Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Xbox live > PS3 online greia uten å vurdere innholdet i spillene eller communitiet. Det er og grunnen til at det koster litt - men verdt det! : D Når det kommer til spill har, som nevnt ovenfor, PS3 litt mer variasjon! Personelig ville jeg gått for 360 Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Jeg benevner bare fakta. Jeg elsker min XBox, men det er ikke til å unngå at 360 sine exclusives består av skyting og alt det der, mens PS3 har en del flere sjangre å by på. Ærlig talt ser jeg lite vits i å gå for en 360 lenger bortsett fra prisen. Og beklager for at jeg kaller folk retards, men hva JEG begynner å bli lei av er all kranglingen om GRAFIKKEN. Akkurat som om noen har skjønt at grafikken på PS3 egentlig er noe drit, og derfor er 360 verdt så mye mer, eller motsatt. Det er mye hva man selv gjør det til, PS3 har og en god del pang pang spill og mange ganger når man spør etter spill som er typisk PS3 får man svaret : Killzone 2 (FPS), Resistance 1 og 2 (FPS) Metal Gear Solid 4 (TPS/FPS). Så det er mye til hva man vil se selv. Man har alternativer på X360 og som Fable 2, Mass Effect og Eternal Sonata akkurat som man har Heavenly sword, Uncharted og LittleBigPlanet. Det er bare hva man selv har lyst til å se. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Fable 2 suger (subjektivt, men til en grad objektivt), Mass Effect er skytespill og Eternal Sonata finnes til PS3 og. Jeg har vanskeligheter for å komme på spesielt mange eksklusive spill til 360 som er både verdt å ha og som ikke bruker skyting som en stor del av gameplayet. Mens til PS3 er det en god del sjangre som er dekket, og disse spillene er faktisk ganske gode og. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Mass Effect er et RPG. Som sagt, hvilken spill som er til envær enhet er opp til envær å bedømme. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Jo, men store deler av gameplayet involverer skyting, så å kalle det et "skytespill" er ikke helt feil. Jeg elsker Mass Effect, men noen ganger blir jeg litt lei av at alle spill skal involvere skyting. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Alt jeg har å si er at PS3 sine eksklusiver er mye mer varierte enn 360 sine. Så PS3 burde være det definitive valget, hvertfall etter min mening. Er de eksklusive tittlene så voldsomt varierte til 360 sine, la oss ta en liten briefing på hva som faktisk har kommet og som er eksklusivt til Sonys flaggskip. Killzone2: Sonys latterlige forsøk på å ta trone fra kongen Halo3, salgstall beviser soleklart att ultrabra grafikk er det eneste som folk ser på. Little Big Planet: Sjamerende plattform spill hvor man kan lage egene baner og dele disse med andre og samtidig har ett godt flerspillermodus. Uncharted 1 & 2: Kanskje de to beste spilla på PS3 og ingen som helst tvil om att Naughty Dog nok en gang redder skinnet til Sony. Resistance Fall Of Man 1 & 2. Vet ikke helt hva jeg skal si om dette spillet da det på en måte illustrerer Sonys måte å prøve å ta "voksen" konsollen fra MS. Motorstorm 1 & 2: Gørr kjedelig arcade racer, har ganske god grafikk men ellers ikke mye å skryte av. Heavenly Sword: Pent action, button smashing spill med pen grafikk. Ratchet & Clank serien: Actionpackett plattformer. Haze: Spillet som ble hypet og rost opp i skyene, livedelen til spillet er ikke mulig å spille over PSN. Knallbra! ett godt eksempel på att det er dårlig nytt for spillerne fordi spill hos Sony kan miste livedekning pga manglene finansiering til drift av serverne som Sony legger til utviklerne og ikke slik som det er hos Microsoft. Demon Souls: Har ikke spilt dette men er vell en form for RPG om jeg ikke tar helt feil. Hvordan disse kan utgjøre ett bedre variert eksklusiv biblotek enn hva MS har er for meg en gåte og kun en våt drøm fra en medlem av SDF Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Jo, men store deler av gameplayet involverer skyting, så å kalle det et "skytespill" er ikke helt feil. Jeg elsker Mass Effect, men noen ganger blir jeg litt lei av at alle spill skal involvere skyting. So Anarchy Online er at MMOFPS?? Siden du skyter. Og Fallout 3 er da et FPS og. Om man skal kategorisere et spill utetter om de skyter våpen hadde Final fantasy spillene og kunne klassifiseres som skytespill. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Fable 2 suger (subjektivt, men til en grad objektivt), Mass Effect er skytespill og Eternal Sonata finnes til PS3 og. Jeg har vanskeligheter for å komme på spesielt mange eksklusive spill til 360 som er både verdt å ha og som ikke bruker skyting som en stor del av gameplayet. Mens til PS3 er det en god del sjangre som er dekket, og disse spillene er faktisk ganske gode og. Mass Effect er et rollespill, og det i svært stor grad. Ellers så har vi jo Gears of War spillene, som begge to er meget sterke, også hver for seg. Halo 3 og Halo 3: ODST er to spill av samme formel, en formel som er bevist at fungerer bedre enn mange andre der ute. Lost Odyssey er helt klart et av e aller beste JRPG jeg har spilt i hele mitt liv. Halo Wars er et helt greit fungerende RTS til konsoll. Forza 3 føles bedre å spille enn noen annen bilsimulator ute på markedet nå. For å løpe rundt i et zombieinfisert kjøpesenter kan man spille Dead Rising. Om man vil ha mer GTA4 kan man laste ned to omfattende DLC-storyer til det. Crackdown er fantastisk moro i coop med en kompis. Viva Pinata (ja, jeg er seriøs) er et underholdende og overasskende dypt spill. Lips dekker behover for en Singstar-klone om man vil ha det. Er mer enn kun èn sjanger på Xbox 360, på akkurat samme måte som det er mer enn èn sjanger på Playstation 3. Dere som sier noe annet sier det kun for å snakke nedlatende om andre. Dere kan virkelig ikke være så blinde uten at det er med vilje. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 I denne type tråder bør det være eneveldende fokus på trådstarts problemstillinger og spørsmål, ellers blir det bare generisk konsollkrig som denne tråden er i full fart mot. I og med trådstarter har bestemt seg har tråden utspilt sin rolle, og jeg ser ingen grunn til å la tråden fortsette slik. Tråd stenges. Om trådstarter ønsker mer hjelp fra foumet til kjøp av sin X360-maskin, anbefaler jeg å ta en titt i Microsoft-kategorien, og kanskje også denne tråden her. Reaksjoner på moderering taes som alltid via PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg