Gå til innhold

xbox eller ps3

jokke93

Anbefalte innlegg

hei

ps3 min er blitt ødelgat, og får ikke sjanse til å fikse den, har en haug med spill som jeg har solgt(er møkka lei dem)så jeg har en del penger.

så jeg har vurdert 360 men vet ikke helt, hva mener dere jeg burde ta etter deres menning, er stor fan av online spill og sånt, hørt at 360 gir litt mer når det gjelder det:) men hva vet jeg:P

PS: ikke noe Fanboy krig, sånne ting som, den er bedre pågrunn av dit datt.

venter spennnt på svar:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Velkommen til forumet :)

Har selv Ps3 og Xbox 360.

Og jeg må bare si at X360 er en helt rå maskin. Xbox Live koster penger ja, Men de kronene er det værd. god og stabil kontroll og hele pakken..

Gå for en Xbox 360, du vil ikke angre.

Endret av 1i1i1i1i1
Lenke til kommentar

Jeg skjønner egentlig ikke poenget med denne tråden da trådstarter selv sier han er møkk lei av de PS3 spillene han hadde og hadde derfor solgt dem. Samt at PS3en har gått til helvette.

Så hvorfor spør om du skal kjøpe PS3 eller X360? Du har vel gjort det ganske klart at du er lei av PS3, så om det er HD konsoll du vil ha går du for X360 :)

Lenke til kommentar

Bear^?

Kan jeg spørre det WTF?

"Om det er HD konsoll du vil ha gå for x360" ?...

Om det noen gang skulle vært en HD konsoll, eller bedre på det området enn PS3 så må jeg virkelig spørre her...?

Hvertfall min mening er PS3, jeg også PS3 og X360 og syntes PS3 er mye diggere. Og ikke minst gratis, trådløst nett, nettleser osv.

Spillene er på Blu-Ray og du har noe jeg syntes er en mye mer gjennomført konsoll.

Lenke til kommentar

takk for nyttige svar, tror jeg går for 360, graffik er ikke så viktig for meg:) så lenge det er brukbart, men ikke sånn super nintendo liksom, ja dere skjønner:P

siden jeg skal kjøpe 360 hvilken er best? er det noen som er bedre enn andre dere vet arcade, pro OSV

Lenke til kommentar

Ehm det at grafikk ikke er så viktig for deg er ikke et særlig argument for å kjøpe 360. Det er nemlig sånn at xbox 360 har en kraftigere Gpu enn ps3. Jeg anbefaler den dermed på det høyeste siden da den eneste fordelen med ps3 er blu ray. Og til dere som kanskje kommer til å si at ps3 er kraftigere enn xbox, så tilsvare det å kjøre en ferrari på norske veier (Ingen av spillene eller Gpuen greier å bruke kraften).

Lenke til kommentar
takk for nyttige svar, tror jeg går for 360, graffik er ikke så viktig for meg:) så lenge det er brukbart, men ikke sånn super nintendo liksom, ja dere skjønner:P

siden jeg skal kjøpe 360 hvilken er best? er det noen som er bedre enn andre dere vet arcade, pro OSV

Det kommer helt ann på hva du skal bruke den til. Husk at X360 bruker MS sin mer absurde idiologi med å tvinge deg til å bruke deres utstyr, noe som gjenspeiler seg i prisen (120 Gb X360 harddisk koster skjorta og litt til).

Om du skal drive å laste ned f.eks demoer og Arcade spill anbefaler jeg en X360 med 120 GB HDD (vet ikke om 20 Gb versjonen faktisk eksisterer fremdeles).

Lenke til kommentar
Har begge selv og ville nok valgt xbox360 hvis jeg skulle ha sitti igjen med kun en av de.

Aberet med 360'en er at den støyer litt mer, og ikke har bluray.

Jeg har gjort det motsatte som deg. Jeg HADDE begge konsollene, men valgte og kvitte meg med 360`n. Blei drit lei av og måtte velge hvilken spill jeg skulle ha til hvilken konsoll.

Gratis online, blu-ray, og det faktum att jeg slipper og høre på en hårføner på full guffe avgjorde mitt valg.

Men til andre som skal kjøpe. Kjøp den konsollen venner/kjente har. Som spillmaskiner er de like gode...

Lenke til kommentar
Ehm det at grafikk ikke er så viktig for deg er ikke et særlig argument for å kjøpe 360. Det er nemlig sånn at xbox 360 har en kraftigere Gpu enn ps3. Jeg anbefaler den dermed på det høyeste siden da den eneste fordelen med ps3 er blu ray. Og til dere som kanskje kommer til å si at ps3 er kraftigere enn xbox, så tilsvare det å kjøre en ferrari på norske veier (Ingen av spillene eller Gpuen greier å bruke kraften).

Den analogien ga liten mening. PS3 har i en merkant kraftigere CPU når det kommer til flyttall ytelse ja og den utmerker seg veldig bra til å bistå GPU'en med grafikk renderingen. Ta f.eks post prossesing effektene i Killzone 2; motion blur, depth of field blur, bloom, filteringen som får våpenet du holder i til å se så bra ut etc er alt gjordt på Cell CPU'en.

Uncharted 2 bruker også i stor grad Cell i grafikk rendering prosessen og vi vet vel alle hvor pent det spillet er.

Lenke til kommentar

Alt jeg har å si er at PS3 sine eksklusiver er mye mer varierte enn 360 sine. Så PS3 burde være det definitive valget, hvertfall etter min mening.

Og vi vet alle at PS3 sine spill kan være pene så ingen vits i å krangle om det, retards.

Endret av Patney
Lenke til kommentar

Patney, spar oss for slikt flåsent svaring. Øynene mine begynner å bli rimelig lei av bastantiteter rundt en enhet, uansett hvilken det er.

@Trådstarter

Hvilken behover ser du etter i din X360? Hva skal du bruke den til annet enn online spilling? Jeg har ikke Adobe innstallert på maskinen min så jeg ser ikke helt den linken du oppgir :)

Som sagt må du bestemme deg litt for hva du skal bruke X360en din til før du investerer i den. Ettersom X360 kommer "i biter" er det lurt å kjøpe den enheten nærmest opp mot det man skal bruke den til, selv om det da i etterkant kan bli litt tilbehørs kjøp (f.eks trådløs enhet).

Lenke til kommentar

Ha din oppfatning så mye du vil, jeg gir mye heller en nøytral mening om et produkt fremfor å spy ut fanboy svada fra fanboyenes hellige bibel.

Vil heller ikke si at "Og vi vet alle at PS3 sine spill kan være pene så ingen vits i å krangle om det, retards." akkurt er noe konstruktivt ei til hjelp for trådstarter.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...