hopeless22 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Heisann Har mista min iPhone 3g ute på "reise", altså på vei til skolen.. Det jeg lurer på er, hva dekker reiseforsikringa? Telefonen er jo bundet frem til Mai 2010, med et abonnement som koster ca 2000 ,- å kjøpe seg ut av, og 389 ,- i måneden. Hva kan jeg regne med å få igjen ? ?! Lenke til kommentar
okasin Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Kommer vell litt an på forsikringen du har, men du får vell ny tlf.. og du fortsetter abonnementet som før.. du får bare tilsendt et nytt sim kort. Tele operatøren kan jo spore tlf din, om sim kortet ditt står i tlf din ennå.. (?) Lenke til kommentar
hopeless22 Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 Kommer vell litt an på forsikringen du har, men du får vell ny tlf.. og du fortsetter abonnementet som før.. du får bare tilsendt et nytt sim kort.Tele operatøren kan jo spore tlf din, om sim kortet ditt står i tlf din ennå.. (?) Okei. Får jeg ny telefon, eller en tilsvarende sum, så jeg kan kjøpe en annen telefon f.eks. om jeg vil det? Regner vel med at det simkortet står i, kommer jo an på om noen har funnet den eller ikke. Lenke til kommentar
okasin Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Du får en sum (minus egenandel om du har det?).. Personlig har vi her hjemme ingen egenandel uansett hva slags uhell, eller tap vi måtte ha. Men det kommer an på hva slags avtale du har med selskapet. Om mobilen er under 2 år, så får du hele summen som den kostet som ny, eller det den koster i dag om du får kjøpt den samme i dag. Min mobil ble stjålet her for et par år siden. Måtte politianmelde saken og legge dette med til forsikringsselskapet. så gikk det et par uker, så hadde jeg pengene på konto. og kjøpte ny tlf. Lenke til kommentar
hopeless22 Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Du får en sum (minus egenandel om du har det?).. Personlig har vi her hjemme ingen egenandel uansett hva slags uhell, eller tap vi måtte ha.Men det kommer an på hva slags avtale du har med selskapet. Om mobilen er under 2 år, så får du hele summen som den kostet som ny, eller det den koster i dag om du får kjøpt den samme i dag. Min mobil ble stjålet her for et par år siden. Måtte politianmelde saken og legge dette med til forsikringsselskapet. så gikk det et par uker, så hadde jeg pengene på konto. og kjøpte ny tlf. Okei. Takker for svar Lenke til kommentar
zerosixzero Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Du får en sum (minus egenandel om du har det?).. Personlig har vi her hjemme ingen egenandel uansett hva slags uhell, eller tap vi måtte ha.Men det kommer an på hva slags avtale du har med selskapet. Om mobilen er under 2 år, så får du hele summen som den kostet som ny, eller det den koster i dag om du får kjøpt den samme i dag. Min mobil ble stjålet her for et par år siden. Måtte politianmelde saken og legge dette med til forsikringsselskapet. så gikk det et par uker, så hadde jeg pengene på konto. og kjøpte ny tlf. Okei. Takker for svar Mange selskap trekker fra 30% for hver 6mnd siden telefonen ble kjøpt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå