Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sex - er dette alt?

Gjest Guest_Skuffet_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Skuffet_*

Her poster jeg som gjestebruker, og når du har lest gjennom hele posten min skjønner du sikkert hvorfor.

Tidligere i kveld var jeg hos en vennine av meg. Før jeg dro til henne, var jeg innom butikken der jeg kjøpte noen kondomer fordi det ante meg at det kunne bli noe på meg denne kvelden. Jeg gikk bort til automaten og tok meg forsiktig en lapp. Da jeg kom til kassa, så hun som sitter i kassen på lappen før hun snudde seg og ropte på en kollega med full hals mens hun viftet med lappen opp i luften: "DU!? Har vi flere av DISSE KONDOMENE igjen?!!!"

Det var bare en digresjon. Jeg er en gutt på rundt 16 år, og her er den egentlige saken:

Vi hadde sex, eller rettere sagt prøvde. Klarte seriøst ikke å stappe min penis inn i fitta. Jeg prøvde. Jeg vet ikke om det er penisen min som er alt for feit (ca. 15cm lang og 13-14cm omkrets på det tjukkeste - noe som egentlig er nokså normalt) eller om det var fitta hennes som var for alt for trang. Helt umulig for meg å få den inn. Eller noe annet som ble gjort "feil" - er det vanlig å bare la hodet på pikken gni rett innenfor? Da merket jeg så og si ingenting. Attpåtil klarte jeg å miste ereksjonen min mens jeg prøvde å kjøre den inn - det er jo helt tragisk. Etter denne hendelsen synes jeg det føles ut som om den spesielle interessen jeg har for jenter bare forduftet.

Jeg er ikke obvious troll som er obvious, selv om det sikkert virker slik. Dette er et helt seriøst spørsmål, selv om jeg prøver å fremstille det hele som litt vittig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slik jeg ser det var det enten problemer med smøring, eller at jenta er veldig trang, kanskje en cocktail med begge.

Ta dere bedre tid, kjøp glidemiddel og/eller varm henne opp med noen fingre for å "tøye" henne litt før Sersjanten går i krigen.

Hele penis skal inn i vagina, det kan være at en av dere er over snittet stor/liten som resulterer i at du bunner henne. Men da du holder deg rundt gjennomsnittet er vel ikke det noe som vil skje.

I en situasjon som du beskriver med mye jobbing og kun penishodet innenfor kan jeg forstå tittelen om dette er alt. Ta det lungt, det er mye bedre ;)

Lenke til kommentar
Gjest Fortsatt skuffet
Ta dere bedre tid, kjøp glidemiddel og/eller varm henne opp med noen fingre for å "tøye" henne litt før Sersjanten går i krigen.

Prøvde dette. Én enkelt finger gikk helt greit, men ved to fingre begynte det å bli problematisk. I tillegg virket det ikke som om hun klarte å nyte det, så jeg droppet det etter en stund (10min eller noe i den dur).

Synes også at beina hennes var i veien hele tiden. Jeg dyttet dem langt bak, men synes ikke saken ble så veldig mye bedre av den grunn.

Lenke til kommentar

Hvis det begynte å bli problematisk med to fingre er det ikke rart at det gikk som det gikk.

Det kan virke som om det er en flott cocktail av de problemene jeg nevnte samt at dere begge var anspente som Tmz nevner.

Forsøk å slappe mye mer av, benytt glidekrem (hvertfall) de første gangene og varm hverandre godt opp.

Det er som regel veldig mye som er i veien :)

Men det er noe du må lære deg å leve med.

Lenke til kommentar
Her poster jeg som gjestebruker, og når du har lest gjennom hele posten min skjønner du sikkert hvorfor.

Tidligere i kveld var jeg hos en vennine av meg. Før jeg dro til henne, var jeg innom butikken der jeg kjøpte noen kondomer fordi det ante meg at det kunne bli noe på meg denne kvelden. Jeg gikk bort til automaten og tok meg forsiktig en lapp. Da jeg kom til kassa, så hun som sitter i kassen på lappen før hun snudde seg og ropte på en kollega med full hals mens hun viftet med lappen opp i luften: "DU!? Har vi flere av DISSE KONDOMENE igjen?!!!"

Det var bare en digresjon. Jeg er en gutt på rundt 16 år, og her er den egentlige saken:

Vi hadde sex, eller rettere sagt prøvde. Klarte seriøst ikke å stappe min penis inn i fitta. Jeg prøvde. Jeg vet ikke om det er penisen min som er alt for feit (ca. 15cm lang og 13-14cm omkrets på det tjukkeste - noe som egentlig er nokså normalt) eller om det var fitta hennes som var for alt for trang. Helt umulig for meg å få den inn. Eller noe annet som ble gjort "feil" - er det vanlig å bare la hodet på pikken gni rett innenfor? Da merket jeg så og si ingenting. Attpåtil klarte jeg å miste ereksjonen min mens jeg prøvde å kjøre den inn - det er jo helt tragisk. Etter denne hendelsen synes jeg det føles ut som om den spesielle interessen jeg har for jenter bare forduftet.

Jeg er ikke obvious troll som er obvious, selv om det sikkert virker slik. Dette er et helt seriøst spørsmål, selv om jeg prøver å fremstille det hele som litt vittig.

vell.Noen ganger så er den uhamselig trang fordi jenta er vedli ansspent og uavslappa. det du da må gjøre er å få henne avslappa, og ikke minst få utvia den lille saken littegranne. måten du kan gjøre det på er å bruke handa di lenge, ikke gi opp. eller hvis du føler du har krefter nok til å ha en kuk i giv akt lenge nok kan du prøve at hun presser seg ned på deg. altså da ligger du nede på ryggen og hun sitter på knærne over degså maserer du fitta med kuken din. det burde fungere.

Lenke til kommentar

Kanskje du rett og slett prøvde fra feil vinkel? :p

Jenta er vel jomfru antar jeg. Noe som gjør at hun mest sannsynlig både er nervøs og anspent og muligens litt trang.

Kanskje kondomen har noe med saken å gjøre. Prøv å få henne på p-piller (vil jo ikke oppfordre til ubeskyttet sex), så kanskje det går.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...