Hope53 Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Hei. Jeg skal en tur til London i juli og ser at Sony DCR-TRV80 selges for £919 hos AskDirect ( www.aksdirect.co.uk ). Disse har utsalg i Tottenham Court Road. Dersom en trekker fra TaxFree så blir det ganske rimelig. Er det noen som erfaringer med å kjøpe videokamera i England? Jeg vet at pluggen for strøm er ulik, men denne er vel enkel å bytte ut. Er systemet ellers likt (PAL og ikke NTSC) slik at jeg uten problem kan bruke det hjemme i Norge? Er de til å stole på forhandlerne i Tottenham Court Road (har hørt noen rykter om litt tvilsomme butikker i det området)? Noen som har handlet der? Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Kjøpte selv et Panasonic MX500 hos www.kkelectronics.co.uk som også har utsalg i London til en svært gunstig pris når Engelsk VAT ble refundert. Nettledningen til laderen må byttes (fås hos Clas Ohlson til ca 50 kr). Be spesielt om å få prøve kameraet før du betaler og kontroller for døde pixeler på LCD skjerm og i søker. (Dekkes ikke av garanti/reklamasjon da leverandørene garderer seg med liten skrift i brukerveiledningen...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå