Muggkaare Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Yes jeg har dette trådløse nettverkskortet i pcen nå, men av en eller anna grunn tar den inn de trådløse signalene her dritdårlig. Får bare så vidt kontakt, den faller ut av nettverket, og jeg må dra og vri og snurre rundt på antenna hele tiden. I kveld testa jeg laptopen til fattern, og den fikk inn det trådløse nettverket bra overalt her, så jeg lurer på, hva slags trådløst nettverkskort bør jeg skaffe for at jeg skal få det inn perfekt? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Prøv denne driveren http://www.minipci.biz/atherosdriver/Atheros5_0_0_107.zip (det er direkte link til download) Vist ikke finn ut om faren din kjører på 802.11n. "n" er den nyeste teknologien og har bedre mottak, rekkevidde osv. Er det dårlig helt nærme som langt unna eller er det like dårlig? Kan også være dårlig antenne kontakt... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 Har testa den driveren, men det funka ikke noe bedre. Har testa med et anna gammelt kort og, og det funka ikke noe bedre det. Godt mulig at fattern kjører den nye teknologien da, siden han har en ganske så ny laptop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå