Sweetpea Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Hei! Noen som har peiling på noen NORSKE nettbutikker som selger BMW herreklokke og klær? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Norges største leverandør av BMW-deler, GS Bildeler, selger klær og andre effekter in sin nettbutikk. Akkurat nå er det visst også 45% rabatt på BMW Sauber-effekter ... Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Huff...dette er off-topic, men klær med bil-logo er sørgelig. Tenk Friends-episoden hvor Joey har fullt Porsche-gear. Sto bak en grå mann med Audijakke i kassa på butikken forleden, fyren var utålmodig, pressa mennesket foran seg og prustet og peste i frustrasjon over at det ikke gikk fort nok. Bekrefta noen almenne fordommer mot Audi-eiere for meg, desssverre... Men som sagt: off topic. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg hadde en Ferrari-jakke da jeg var omtrent 6. Lenke til kommentar
Sweetpea Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Ja, det er harry som faen, men det eneste gubben ønsker seg til jul...... Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Skal gå an å skaffe det hos BMW forhandlere? Jeg har hvertfall sett noe små BMW leketøysbiler hos den ene forhandleren, da burde de kanskje ha noe klær inne også. Nærmer seg rushet i Posten også, kanskje det er bedre å handle i butikk så slipper man å engste seg for om pakka kommer i tide? Lenke til kommentar
kjell_56 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Lyst på et stort BMW- flagg? Kom med bud . 100% som nytt. Lenke til kommentar
Sweetpea Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Skal gå an å skaffe det hos BMW forhandlere? Jeg har hvertfall sett noe små BMW leketøysbiler hos den ene forhandleren, da burde de kanskje ha noe klær inne også. Nærmer seg rushet i Posten også, kanskje det er bedre å handle i butikk så slipper man å engste seg for om pakka kommer i tide? Ja, mulig de selger det hos BMW forhandlere også, bare ett stort ork å dra dit... Men sant nok, man vet aldri om pakkene kommer fram i tide i disse dager.. Lyst på et stort BMW- flagg? Kom med bud . 100% som nytt. Tror jeg står over Lenke til kommentar
Marteokeei Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Lyst på et stort BMW- flagg? Kom med bud . 100% som nytt. har du dette enda ? hvor stort er det ? Lenke til kommentar
Espein Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 By ikke over 100 kroner inkl. frakt for flagget. Får bmw flagg i alle slags fasonger på ebay!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå