cof Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 jeg har en plextor 40/12/40a kjøpte den i høst når jeg setter en cd i uansett om d er en full eller tom cd så sviver den ikke rundt. har noen en ide om va som er gale? Lenke til kommentar
Tiresias Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 tja, den har vel tatt kvelden, da... :wink: Lenke til kommentar
cof Skrevet 26. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2003 er ikke det litt tidlig da hadde en hp i 5 år den virka helt fint Lenke til kommentar
Tiresias Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 er ikke det litt tidlig da ... Det har du rett i! I Norge er det vel 1 år garanti på fabrikasjonsfeil, så du kan nok levere den inn å få den reparert eller byttet. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Send en mail ned til Plextor gutta, de skal ha 2 års garanti, og da kommer det noen karer fra UPS eller DHL eller noe og henter brenneren på døra di, og returnerer den noen dager etterpå. Lenke til kommentar
Tiresias Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Send en mail ned til Plextor gutta, de skal ha 2 års garanti, og da kommer det noen karer fra UPS eller DHL eller noe og henter brenneren på døra di, og returnerer den noen dager etterpå. Seriøst? Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 seriøst ja. det er derfor du betaler litt ekstra for å få en plextor brenner. de har kongeservice. Lenke til kommentar
cof Skrevet 26. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2003 har sendt mail hvor mange uker tar det før de kommer? Lenke til kommentar
mar Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 har sendt mail hvor mange uker tar det før de kommer? Får stortsett svar etter 1 virkedag, så er det du selv som ringer til TNT, UPS eller lignende(du får beskjed fra plextor om hvem du skal ringe). Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 cof, Kan du vær så snill og sjekke denne tråden jeg startet for noen dager siden og si om det er noe av det samme du har opplevd? På forhånd takk. Lenke til kommentar
ERaZeR_ Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Jeg vil bare få informere om at den servicen du sier vi betaler ekstra for faktisk er inkludert i; Sony,Philips,Nec,Pioner +++ MANGE flere leverandører. Det er en standard garanti service... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Jeg vil bare få informere om at den servicen du sier vi betaler ekstra for faktisk er inkludert i; Sony,Philips,Nec,Pioner +++ MANGE flere leverandører. Det er en standard garanti service... Sier du det, har du info eg kan lese. Kan ikke huske å ha lest det noen plass. Lenke til kommentar
cof Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 det er nesten det samme så har skjedd men min vil ikke lese i det hele tatt Lenke til kommentar
cof Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 There is a two-year warranty on our drives and one year on the Plexwriter. For all drives purchased from 01/01/2002 have a 2-year warranty sa plextor folka til meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå