Zeonid Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Hei, Jeg skal formatere laptopen til en venninne. Det første jeg merker er at maskina ikke har en recovery disk. Hun fikk heller ikke windows-cd me i butikken. Men produktnøkkelen finner jeg jo på maskina hennes. Prøver med min egen 64-bit vista cd, men dette går ikke pga at det er 64-bit og hun har 32. Kommer heller ikke inn i noe bios, da maskinen laster windows med en eneste gang uten valg om å trykke F(xx) eller noe. Så litt hjelp hadde jeg vært svært takknemlig for Endret 29. november 2009 av Zeonid Lenke til kommentar
JAH Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 For ordens skyld så er vel Altec Lansing et høytalermerke.Jeg vet at HP har slik logo på sine.Hvis det er HP vi snakker om, så er det F10 for å komme inn i recovery. Denne partisjonen kan være skjult. Lenke til kommentar
JAH Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 F11 vel? Tja...kanskje det.Har kvitta meg med HP lappisen ,så det ble vilt gjetta + et google søk,men du har sikkert rett Lenke til kommentar
Zeonid Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Hehe, jeg såg bare kjapt etter et navn på maskina. Men kan sjekke igjen i morgen. Men F11 prøvde jeg, og det virket ikke(har hp selv. Ser absolutt ikke ut som en hp pc). Mulig det er noe skjult også, men rart jeg ikke finner noe slikt inne på kotrollpanel eller har mulighet til å entre bios. Med en gang du skrur på maskina går den rett i loading av windows. Aldri vært borti det før. Men hvorfor i alle dager klarer den ikke kjøre min vista 64 cd? Endret 26. november 2009 av Zeonid Lenke til kommentar
Zeonid Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 Det er en asus det dreier seg om. Noen tips? Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Asus bruker F9. Lenke til kommentar
Zeonid Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 F9 fungerte det ja. Men var ingen recovery disk på maskina. Så fikk hun til å se om hun hadde tatt vare på det som fulgte med maskina. Og jaggu, der var det en recovery cd gitt. "åh?, det viste jeg ikke". Damer altså Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå