Wrath of The Duck Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Har et problem når jeg spiller Matrix. Det hakker litt, å jeg har 9700pro. Trur d kan være at ati har dårli støtte når det gjelder dette spillet. Noen som har noen forslag hva jeg skal gjøre??? Lenke til kommentar
Corn Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Installer siste patch fra www.enterthematrixgame.com Lenke til kommentar
Lch Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 [*]Fyre inn de nyeste driverene [*]Fyre inn den nyeste patchen [*]Sette ned oppløsningen [*]Skru av anti-aliasing og anisotropisk filtering Lenke til kommentar
Wrath of The Duck Skrevet 26. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2003 Takk for tipsene! Lenke til kommentar
Nothingman Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 DEt som hjalp for meg var å skru ned hardware-akselerasjon på lydkortet(finner det hvis du leiter litt via kontrollpanelet) med ett hakk. Ikke skjønner jeg hvorfor men sånn er det nå engang med ati... Lenke til kommentar
Wrath of The Duck Skrevet 26. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2003 Hvor gjør du d da? Helst punkt hvis... Lenke til kommentar
Nothingman Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Control Panel -> Sound and audiodevice -> (Under speaker settings) Advanced -> Tabben preformance. Der finner du en slider, dra den et hakk ned Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå