Thomas Bjørlo Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg er eier av Teknomagasinet.no og ønsker kritikk, ros og forbedringsforslag til det nye designet på denne siden. Designet er designet opp fra grunnen av - mye photoshop er brukt. Vi benytter oss av publiseringsløsningen Wordpress. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Behagelige farger. Jeg liker hvordan senterdelen av siden er i grid og ikke brutt opp av reklame. Det er ved første øyekast litt uklart om menyen : "Teknologi, Maskinvare, Spill..." er intern eller ekstern. Lenke til kommentar
Thomas Bjørlo Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Behagelige farger.Jeg liker hvordan senterdelen av siden er i grid og ikke brutt opp av reklame. Det er ved første øyekast litt uklart om menyen : "Teknologi, Maskinvare, Spill..." er intern eller ekstern. Takk for tilbakemelding. Angående den menyen du snakker om, så er det technett-menyen til ITpro.no. Vi har et samarbeid med ITpro.no som gjer at alle våre artikler kommer opp på technett.no. Vi designet den menyen slik at den skulle stå i stil med resten av siden. ITpro.no har samme menyen, bare med et kjedelig gammelt design. Endret 25. november 2009 av zweetx Lenke til kommentar
TheClown Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Utrolig fin side, behagelige farger over alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå