aarolilja Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) rart at det ikke er noen debatter om dette fantastiske bandet! de er jo såpassa kjempesvære nå at, hehe. Kråkesølv er det kanskje reneste og mest tilgjengelige emobandet verden har sett, med stor innflytelse fra generell indie rock fra England og Nord-Amerika. morsomt at et band med tung Bodø-dialekt gjør det såpass stort. får jo glitrende anmeldelser fra hele Norge, jo! og resten av verden, kan det virke som. de få deler av den som har hørt de, iallfall... nuvel. finnes det noen fans på forumet her? om du ikke har hørt dem kan dere jo laste ned demoen som starta all hypen herfra: http://thatspunk.net/blog/2009/02/krakes%c...krakes%c3%b8lv/ og kjøp for all del plata deres, Trådnøsting ifra ei eller annen side, for det er virkelig ei av de fineste norske utgivelsene noensinne. muntre og tilgjengelige dog melankolske og poetiske emolåter som vet å treffe rett i hjertet. last ned og syng med! og kjøp for all del Trådnøsting da!!! lenker for å kjøpe musikken, anmeldelser, planlagte konserter - og omtrent alt annet - finnes på hjemmesida deres. Endret 25. november 2009 av aarolilja Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 God musikk, artige mennesker. De lagde en dansering i publikum under en Whitest Boy Alive-konsert på Trænafestivalen i år, herlige folk. Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 ja de er kjempeflinke live! støyer ekstra hardt da. jeg er stor fan av noe som nesten ikke finnes spor av på albumet - feedback! så da gjør det godt å se dem live, hehe. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Noen andre som også fikk med seg live slippen på plata? Lenke til kommentar
RogerHansen123 Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Har spilt plata gjennom utallige ganger nå! Noe av det aller beste Norge har å by på innen musikk, synes nå jeg. De leverer knallbra. Gleder meg vilt til konserten på Hovefestivalen 2010! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå