Raspeball Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Heisann! Tok sjansen på å lage en egen tråd for dette spørsmålet. Er det en veldig spesiell grunn til at Panasonic TX-L32C10E IKKE har støtte for Riks-TV, selv om den har innebygd dekoder? Jeg prøver å få den til å fungere med et kort fra Riks-TV. Har CAM-modul, og TV-en støtter jo DVB-T (eller hva det nå heter), så jeg skjønner ikke helt hvorfor det skulle være et problem. Finner som antydet ikke TV-en blant "støttede TV-apparater" på Riks-TV sine hjemmesider. På forhånd takk for all hjelp Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 den støtter vel ikke mpeg-4 da Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Hvor gammel er den TV'en? Det er vel bare ca et års tid det er laget TV som fungerer på det norske bakkenettet. Norge tok i bruk den nyeste standarden, så eldre TVer som f.eks fungerer i Sverige virker ikke hos oss. MPEG-4 er et nøkkelord, ja. Kan omtrent sammenligne det med at du bare har en AM radio, da får du ikke inn FM stasjoner. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 Når TV-en kom ut på markedet vet jeg ikke. Ser på Elkjøp sine hjemmesider at den ikke støtter MPEG-4, nei. Nå er det ikke jeg som har kjøpt TV-en, men vedkommende er så sikker som han kan få blitt på at selgerne på Elkjøp informerte han om at TV-en var fullt kompatibel med et oppsett som baserte seg på Riks-TV. Han føler seg litt snytt akkurat nå. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 vis det da ikke er s åalt for lenge siden den ble kjøpt ville jeg sagt at eier kan gå å ta en prat med selger på elkjlp. kanskje de er imøtekommnde med en løsning. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 Er ikke lenge siden TV-en ble kjøpt, nei. Jeg vet han kommer til å ta kontakt med Elkjøp, så det ordner seg sikkert på et vis. Var uansett veldig kjekt å få vite grunnen til problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå