madammim Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Fikk denne meldinga da jeg prøvde å kjøre et program som heter "Lingus32, Klar for Norge". Dette er et hjelpeprogram for utlendinger som studerer Norsk. Det kommer opp en boks som sier: Run time error 438. Object does not support this property or method. Noen som kjenner dette problemet? Har WinXP, engelsk, uten SP. Kravet til programmet er: Win NT, 3.1, 3.11, 95, 98. Installasjon går fint, men straks jeg prøver å starte programmet, kommer meldinga. Lenke til kommentar
madammim Skrevet 26. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2003 Hadde problem med å sende melding, så jeg sendte den like godt 4 ganger... :oops: :smile: Lenke til kommentar
arcade Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Hei! Du kan prøve å kjøre programmet i kompabilitetsmodus med f.eks. Win98. Se i XP sin hjelpefil hvordan du gjør dette. Det hender at eldre program ikke fungerer skikkelig i XP (sjeldent), og da må du kjøre det i kompabilitetsmodus. Arcade Lenke til kommentar
madammim Skrevet 26. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2003 Prøvde alle modus, men det var ingen forskjell. Noe mere jeg kan prøve? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Prøvde alle modus, men det var ingen forskjell. Noe mere jeg kan prøve? Ja har du skjekket om det er en versjon som støtter xp/2k. Lenke til kommentar
madammim Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 Står ikke noe om XP/2000, men det er jo et program fra 2000, så det er vel kansje ikke så rart. Skal vel alikevel være mulig å kjøre dette på XP? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå