Slompefisk Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Vilket tastatur vil du anbefale? eller noen andre? Vil helst ikke ha det noe dyrere enn 700kr. skal bruke på windows 7 vis det gjør noe Lenke til kommentar
Martinis5 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Jeg har lenge lurt på dette selv Jeg tror ytelsesmessig at de er ganske gjevne. G15 har masse ekstra taster og funksjoner og slikt, men på lycosa kan jo alle tastene gjøres om til makro. utseendemessig synes jeg lycosa er en ren pyntegjennsdand på pulten. Jeg har ikke testet noen av tastaturene bare så du vet det men du må jo seff bestemme helt selv. lese noen reviews og finne ut hva du liker best Endret 25. november 2009 av Martinis5 Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 Jeg har lenge lurt på dette selv Jeg tror ytelsesmessig at de er ganske gjevne. G15 har masse ekstra taster og funksjoner og slikt, men på lycosa kan jo alle tastene gjøres om til makro. utseendemessig synes jeg lycosa er en ren pyntegjennsdand på pulten. Jeg har ikke testet noen av tastaturene bare så du vet det men du må jo seff bestemme helt selv. lese noen reviews og finne ut hva du liker best Blir nokk lycosa, ser best ut og høres bra ut, skal gi tilbakmelding når jeg har testet det, siden jeg har brukt g15 til andre en del Lenke til kommentar
Martinis5 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Kult jeg holder meg oppdater Men husk å ikke ta forhastede beslutninger jeg kjøpte en mus som så kul ut uten å lese noe om den... den sugde BALLE xD Jeg vet heller ikke noe om windows 7 (har selv bare en kopi av vista ) Endret 25. november 2009 av Martinis5 Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 Mm, har lest om begge en del. Det som er stort sett forsjellene er vell farge, Type knapper, skjermen på g15, vet ikke hvor raskt g15 er,men lycosa er vertfall 1000hz med 1ms responstid. så håper jeg har gjort et godt kjøp Lenke til kommentar
Martinis5 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 du får legge ut et komentar senere når du har fåt sett på tastaturet ditt og prøvd det jeg tenker på å ønske meg lycosa til jul Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 (endret) da hvar lycosa kommet(skriver på det nå) Det ser kjempe stilig ut, er veldig rask og veldig behagelige knapper du kan stille in hva alle knappene kan gjøre, kan ha ti forsjellige lagret det som kan trekkes litt på er at det ser ikke akkurat så fint ut uten lyset i knappene... men, sånn som det er nå er det fantastisk I forhold til G15 syns jeg det er bedre knapper, ser litt stiligere ut. og er egentlig glad for at makro knappene er borte, kom bare borti de når jeg bruker det men sikker vane sak. og hva skal du med det når hele lycosa, egentlig er makro knapper... Så alt i alt, super fornøyd nå. men vet jo aldri om det kommer noen bakdeler ettervert. men, vertfall jeg likte det svært godt Endret 28. november 2009 av Jrmaster35 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå