Barcarolle Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Som tittelen sier hadde jeg en liten ulykke i dag. Min X61 lå i sekken, men ble knust av mengden bøker som presset skjermen inn slik at den rett og slett knuste. Det ble en stor sprekk. Garanti har jeg ikke håpet på engang... Hvor mye pleier sånne ting som dette å koste? Er det bedre å kjøpe en ny data? X61en ble kjøpt for ett år og to måneder siden, litt derfor det var så ergelig å knuse den. Hvilken data kan jeg eventuelt kjøpe ny? Vil ha en ny Lenovo, med god batteritid. Alt annet er egentlig ikke viktig for meg (bare internett og tekstbehandling). Lenke til kommentar
henrich95 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 ta det på reise forsikringen ups, det ble vist ødelagt når vi var på feire i danmark.. lol Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Ny skjerm, rundt 4000,- eks. mva. Ikke dumt det med reiseforsikring. Den gjelder til og fra jobb og skole også skulle jeg tro. Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Du får en ny skjerm på ebay for ca 100 dollar http://shop.ebay.com/i.html?_nkw=lenovo+X6...6&_osacat=0 Lenke til kommentar
Protest Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Om du har en innbo forsikring så kan det hende den dekker det hele. Vet ikke hvor gammel du er, men om du er ung, så kan dine foreldre ha en slik forsikring som dekker det. Skjermer er dyre, uten at jeg tør å anslå prisen. Knuste skjermen på et digitalkamera da de kostet en formue. Da kostet en ny skjerm med montering kr 4.000 til den! Lenke til kommentar
henrich95 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Ny skjerm, rundt 4000,- eks. mva. Ikke dumt det med reiseforsikring. Den gjelder til og fra jobb og skole også skulle jeg tro. spørs hvilken forsikring man har? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå