Gå til innhold

HJELP i kopiering av audio tracks og VIDEO på samme CD

Anbefalte innlegg

Hei folken...det er første gang jeg bruker den siden her håper jeg får bra respons. jeg bruker programmet NERO, jeg skal brenne audio tracks eller imagefil av de audiotrack pluss jeg skal legge til en video dvs mpg på samme cd. jeg klarer ikke få den til. jeg vil at når jeg spiller på stereoanlegg da skal den cd'en spille de låter og når jeg setter den inn i dvd spiller da spiller den video...kan dere plzz hjelpe meg med dette...det er veldig viktig...take care

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke helt hva du mener.

Er det dette du vil?

* Brenne både musikk og film på en og samme CDR-plate.

* Kunne spille av selve musikkdelen i en CD-spiller.

* Kunne spille av selve filmdelen på en DVD-spiller.

* ..og dette uten at cd-spilleren kræsjer pga. filmdelen, og omvendt med DVD-spilleren

Vet ikke helt om dette går. Du kan prøve å brenne en CD i f.eks. Mixed Mode i Nero, og da skal du ihvertfall kunne få lytte til musikken på en vanlig CD-spiller. Når det gjelder filmdelen vil jeg tro at den kun kan bli avspilt på en datamaskin. Tror neppe DVD-spilleren din spiller av noe annet enn DVD (en-eller-annen-mpeg-versjon), VCD og i beste fall SVCD.

Nå har derimot KISS en DVD-spiller som spiller av filmer i DivX-formatet. Om du hadde hatt en slik, og brant en CD i Mixed Mode med hjelp av Nero (og da med filmen i DivX-format) - så ville det kanskje ha gått.

Kan egentlig ikke så veldig mye om disse sakene. Burde være en eller annen smarting ute på forumet her som kan mye mer om slikt enn meg.

Lykke til! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...