BadCat Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Vold er aldri bra. Endret 27. november 2009 av mrNilsen Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Dette er jo bare latterlige påstander, ikke noe annet. Dette gjenspeiler kun din mening om folk som liker Star Trek. Ikke overraskende at dette kommer fra en tidligere mobber. Jeg gir da ett fett i de som liker star-trek, jeg dro bare frem et eksempel som ofte blir brukt til å generalisere den ønskede gruppen. Har du noen argumenter for at det er latterlige påstander? Og hvorfor er dette overraskende? Jeg ble vel strengt tatt mobbet mer enn det jeg mobbet andre, så etthvert argument du nå kommer til å dra ut av hatten vil bare falle på sin egen urimelighet. Du kan også slutte med dine barnslige forsøk på hersketeknikk; per definisjon er det mobbing hvis det foregår over tid. Hørtes ut som om du brydde deg særskilt mye om Star Trek, spør du meg. Uansett, du er med på en fortsatt generalisering, fordi gamle forestillinger slett ikke trenger å være gjeldende. Derfor er påstandene latterlige. Hvor mye du ble mobbet er jo irrelevant når vi snakker om hvor mye du mobbet. Det er ikke sånn at du får credits fra å bli mobbet som du kan bruke på å mobbe andre. Det finnes ingen rettferdiggjøring. Hersketeknikk, hvor i all verden har du det fra? Dette må du nesten utdype nærmere. Nei, du klarer ikke å gjøre deg selv til et offer på et diskusjonsforum. Endret 27. november 2009 av WarpX Lenke til kommentar
Powerpie Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Dette er jo bare latterlige påstander, ikke noe annet. Dette gjenspeiler kun din mening om folk som liker Star Trek. Ikke overraskende at dette kommer fra en tidligere mobber. Jeg gir da ett fett i de som liker star-trek, jeg dro bare frem et eksempel som ofte blir brukt til å generalisere den ønskede gruppen. Har du noen argumenter for at det er latterlige påstander? Og hvorfor er dette overraskende? Jeg ble vel strengt tatt mobbet mer enn det jeg mobbet andre, så etthvert argument du nå kommer til å dra ut av hatten vil bare falle på sin egen urimelighet. Du kan også slutte med dine barnslige forsøk på hersketeknikk; per definisjon er det mobbing hvis det foregår over tid. Hørtes ut som om du brydde deg særskilt mye om Star Trek, spør du meg. Uansett, du er med på en fortsatt generalisering, fordi gamle forestillinger slett ikke trenger å være gjeldende. Derfor er påstandene latterlige. Hvor mye du ble mobbet er jo irrelevant når vi snakker om hvor mye du mobbet. Det er ikke sånn at du får credits fra å bli mobbet som du kan bruke på å mobbe andre. Det finnes ingen rettferdiggjøring. Hersketeknikk, hvor i all verden har du det fra? Dette må du nesten utdype nærmere. Nei, du klarer ikke å gjøre deg selv til et offer på et diskusjonsforum. Igjen kommer du med hersketeknikker! "du klarer ikke gjøre deg selv til et offer". Var det ikke nok med dine ubegrunnede antydninger? Argumentet ditt var at jeg tidligere mobbet, noe som er irrelevant i seg selv. Dette er klart en hersketeknikk da du prøver å få meg til å framstå i et dårlig lys grunnet tidligere handlinger, samt at du bevisst dømmer meg med hensikt i å skade min person på dette basiset. Hvilken gamle forestillinger er det du snakker om? Mine sammenligner er i aller høyeste grad relevante da de gjenspeiler den det sosiale planet i den moderne verden, samt mennesket i seg selv. Du tar også inderlig feil når du sier at slike ting ikke kan rettferdiggjøres. Alt kan rettferdiggjøres for personen som begår handlingene; hvis ikke hadde ikke ondskap eksistert. Endret 27. november 2009 av Powerpie Lenke til kommentar
sultanIverigste Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg husker jeg mobba mange på barneskolen, veldig mye! Barnevernet ble blandet inn og alt. Er det noe jeg virkelig angrer på i dag så er det vel akkurat det :/. Det ligger litt i tankene hver eneste dag. Stiller meg spørsmål hvorfor jeg gjorde det, åpenbart trodde jeg at jeg var 100x ganger bedre enn de, men noen ganger lurer jeg bare på om jeg var en god del sjalu fordi de gjorde leksene sine og gjorde det ganske bra på skolen tatt i betraktning! Jeg gjorde aldri lekser el. Pussig nok så vet jeg ikke helt HVORFOR jeg gjorde det. Fordi jeg var med mange av de jeg mobba hjem noen ganger faktisk, da var jeg grei med dem. På skolen banka jeg de og sto på. Uff, blir så dumt! Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Igjen kommer du med hersketeknikker! "du klarer ikke gjøre deg selv til et offer". Var det ikke nok med dine ubegrunnede antydninger? Jaha ja. Du påsto jo at jeg utførte hersketeknikk på deg. Dette mener du kan sammenliknes med mobbing. Dermed gjør du jo deg selv til et offer. Jeg fatter ikke hvorfor du skulle ha problemer med å forstå dette. Argumentet ditt var at jeg tidligere mobbet, noe som er irrelevant i seg selv. Dette er klart en hersketeknikk da du prøver å få meg til å framstå i et dårlig lys grunnet tidligere handlinger, samt at du bevisst dømmer meg med hensikt i å skade min person på dette basiset. Du klarer utmerket å skade din egen person selv. Grunnlaget for at jeg trakk frem din forhistorie som mobber var jo at du hadde forutintatte meninger om spesielle grupper. "Ellers kan vi bli som deg; sjekke opp kvinnfolk på byen med vannvittige star-trek kunnskaper. Bollesveis included." -- om ikke dette er å rakke ned på en person som liker Star Trek, så vet ikke jeg. Så kom du med en mega-unnskydning etterpå om at dette bare var et eksempel. Jeg ler. Hvilken gamle forestillinger er det du snakker om? Mine sammenligner er i aller høyeste grad relevante da de gjenspeiler den det sosiale planet i den moderne verden, samt mennesket i seg selv. Det sosiale planet er ikke så stereotypisk som du vil ha det til. Du tar også inderlig feil når du sier at slike ting ikke kan rettferdiggjøres. Alt kan rettferdiggjøres for personen som begår handlingene; hvis ikke hadde ikke ondskap eksistert. Det du skriver gir nada mening. Hva med personen(e) som mottok dine handlinger da? Nei han/de skal vi selvsagt bare se bort fra. Lenke til kommentar
Lobbi Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Powerpie tror du jenta i vedlegg 1 ville hatt noen større problemer med å finne sg en kar på byen? Eller mannen i vedlegg to ville hatt problemer med å finne seg en jente på byen? Lenke til kommentar
Schwarzkopf Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 For en jævlig film. Satt bare og ventet på at de apehodene skulle få som fortjent. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Så nylig "Klass" også. Håper virkelig dette var overdrivelse, og det ikke finnes slike mijøer i Norge idag. Var nesten helt latterlig hvordan de oppførte seg. Stemmer med TheMartine btw 1+ Endret 27. november 2009 av Nash Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Jeg har ikke sett denne filmen, men jeg så en britisk dokumentar en gang. Fy faen, jeg ville smelle noen hoder inn i veggen. Jeg ble mobbet på barneskolen. Jeg sa fra, og i dag har jeg holdt kontakten med den ene mobberen. Vi var veldig gode venner en stund etterpå. Jeg har aldri bevisst mobbet noen, men mobbere vet ofte ikke hvor stor skade de gjør, så det kan godt være at noen har tatt seg nær av ting jeg har sagt. Ikke vet jeg. Det er viktig at mobbeofferet sier ifra til noen. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå