Seatfr Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Ingen som har flere tanker angående hvilken telefon jeg bør velge av disse 2? Er fortsatt veldi i tvil om hvilken jeg vil ha :S:( Lenke til kommentar
Moosher Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Jeg har ikke hatt noen av dem, men skal snart kjøpe Hero. Det spørs helt på hva du legger mest vekt på i en mobil. Hero passer meg bra fordi den er litt og nett og den har tilgang til forskjellige programmer og spill. Det har for såvidt HD2 også men den har ikke tilgang til like mange programmer osv. Også spiller pris en viss rolle også.. Endret 4. desember 2009 av Mobil-Search Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Ingen som har flere tanker angående hvilken telefon jeg bør velge av disse 2? Er fortsatt veldi i tvil om hvilken jeg vil ha :S:( Du har fått masse innspill, hva gjør deg i tvil? Du har ikke akkurat gjort en fantastisk jobb med å fortelle oss hva du vil ha bortsett fra en avansert mobil med Touch. Skal du ha den råeste: HD2. Skal du ha android: Hero. Lenke til kommentar
Seatfr Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Ingen som har flere tanker angående hvilken telefon jeg bør velge av disse 2? Er fortsatt veldi i tvil om hvilken jeg vil ha :S:( Du har fått masse innspill, hva gjør deg i tvil? Du har ikke akkurat gjort en fantastisk jobb med å fortelle oss hva du vil ha bortsett fra en avansert mobil med Touch. Skal du ha den råeste: HD2. Skal du ha android: Hero. Det er nettopp det som gjør meg i tvil om jeg enten skal ha windows eller android... Har aldri tidligere testet noe slikt som jeg har sakt tidligere og vet rett og slett ikke hva jeg skal se etter i en slik mobil. Men vil ha tuch, tilgang til internett diverse spill og ellers bare mye kule programmer. Og prisen spiller ingen rolle. og en annen ting som gjør meg usikker er for og imot sitatene angående WM og Android, men selvfølgelig vil folk alltid ha forskjellige meninger men for en som ikke tidligere har testet slikt gjør det valget vanskelig for hva man vil ha av de 2. Lenke til kommentar
program Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Det er som RMNZR sier. Du har fått innspill, og burde vel snart ha noen for og i mot argumenter. Til syvende og sist er det uansett du som må velge. Slik jeg ser det i et kort sammendrag: HTC Hero: Har Android med Market, som har masse bra programmer. Du kan gjøre 7 skrivebord akkurat som du ønsker, og det er et flott UI. HTC HD2: Den råeste telefonen du får tak i. Stor skjerm, er rask, men den kjører WM. Der har du færre programmer, og færre muligheter. (Merk deg at det også er flere faktorer) Du må drøfte hva som er viktigst for deg. Og hvis du er så usikker kan det vel være lurt å gå i en butikk å prøve begge. Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Ser ikke at det er færre muligheter på Windows Phone, er det mest komplette OSet i mitt syn. Færre applikasjoner i marketplace, ja, men det finnes flere tusen på nett. Og vær så snill: Det skrives touch, ikke tuch Lenke til kommentar
program Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Det jeg mente vat i all hovesak at Android er langt mer åpent enn det WM. Jeg synes WM er et greit OS. Men de fleste vil kanskje ikke det gjøre den store forskjellen, så det var kansje litt uklart hva jeg mente. Lenke til kommentar
midnightraver Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Windows mobile har sine klare ankepunkt, men det er faktisk det mest fleksible OS'et og du kan basically forandre det meste via extra program. Ie. du kan forandre Startside oppsett, UI etc. Det finnes faktisk mange flere programmer til Windows mobile enn til Android pr. idag. Men det skal ogsaa nevnes at generelt sett saa koster de kommercielle programmene til Windows Mobile mer enn de kommercielle Android programmene. Problemet med Windows Mobil programmene er ikke antallet tilgjengelig, men det at de ikke er samlet i et enkelt tilgjengelig "app-marked" , du maa sort sett finne dem ved aa soeke manuelt paa nett. Lenke til kommentar
Seatfr Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2009 Da har jeg bestilt htc hd2.Var i butikken og fikk sett på begge 2 og en av selgerne hadde en htc hd2 som jeg fikk testet litt og da var det ikke lenger vanskelig og bestemme seg takk for alle svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå