Xp3ri3nZ Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Hei eg har en modet xbox 360 og har spilt live på den får en måned siden ca + -. Men etter wave 4 kom så har eg ikke hatt i nettverksledningen kun spillt backup spill offline. Spørmålet mitt er : Bør eg vente med å gå live, til banwaven er over? Eg tenker visst eg går inn nå så banner dei meg siden microsoft er så aktive med det får tiden. Men viss eg venter til januar og til Ixtreme 1.7 - har kommet at det er tryggere? Har lyst å gå inn på live får å se om eg er bannet, uten å ha i backup nå eg går liv, men eg vett ikke om det er så lurt akkurat nå? Hvis den er bannet så kan eg like så godt laste ned wave converter å få spillt alle dei nye spilla, men viss eg ikke er bannet så får eg heller vente til det kommer en ny Ixtreme versjon. Hva syns dere? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Du er nok flagget allerede så går du online blir du bannet. Det blir ingen iXtreme 1,7. Neste versjon heter iXtreme Lite Touch Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Er du på lista er du banna når du logger på. Logger du ikke på banner du deg selv fra live. Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 25. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Ja så det er det samme om eg logger på nå og sjekker? En at eg venter en måned?? Lenke til kommentar
Booz Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Ja så det er det samme om eg logger på nå og sjekker? En at eg venter en måned?? Jepp, har du blitt flagget så er det for sent uansett. Koble deg til uten hardisk så du slipper å få problem med gamesaves/profil. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Trodde slik banning også gav deg begrensninger som å ikke installere spillene osv. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Xbox Tåre. Hva er det for en sak og hvor får man kjøpt noe slikt?? Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Xbox Tåre. Hva er det for en sak og hvor får man kjøpt noe slikt?? Det er litt flytende veske inne i hardwaren på xboxen. Elite har nesten 1dl. Anbefales ikke å drikke eller få på huden. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 27. november 2009 Rapporter Del Skrevet 27. november 2009 Var jeg deg, ville jeg ventet til ixtreme LT kommer, og flashet boksen med den... Er du heldig, så er du ikke flagget ennå Lenke til kommentar
Roy E Skrevet 27. november 2009 Rapporter Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Gå inn på http://support.xbox.com/ og trykk hardware, registrer xboxen din, og trykk på "repair a console". Om du får "Error This service is temporarily unavailable. Please try back again later." og Errors.aspx?id=54420 i url-feltet vil det si at xboxen din er banned eller blir det snart. Da må du ALDRI logge på live med xboxen din, da blir den handicappet. Endret 27. november 2009 av Roy E Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 28. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. november 2009 Gå inn på http://support.xbox.com/ og trykk hardware, registrer xboxen din, og trykk på "repair a console". Om du får "Error This service is temporarily unavailable. Please try back again later." og Errors.aspx?id=54420 i url-feltet vil det si at xboxen din er banned eller blir det snart. Da må du ALDRI logge på live med xboxen din, da blir den handicappet. Ok så eg bør vente til den nye Firmwaren kommer da, før eg logger meg på live? Var jo på live i flere månder og det gjekk helt fint! Men etter eg leste om a så mangen ble bannet så tør eg ikke. Vill ikke miste muligheten får å installere spill på hardiskken! Men eg visst eg er flagget så har eg lyst til å bruke wave converter sånn eg får spillt Assasin Creed 2 osv! Er så i tvil på hva eg skal gjøre! !! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 28. november 2009 Rapporter Del Skrevet 28. november 2009 Det er ikke lov til å diskutere piratkopiering her, noe jeg lett kan forstå at dette er. Skam deg! Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 28. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. november 2009 Det er ikke lov til å diskutere piratkopiering her, noe jeg lett kan forstå at dette er. Skam deg! Gå ut å ta deg ei øl treff noen damer ikke ver så tight! Kjøper spill og Har en PS3 og der kjøper eg jo alle spilla. Eg har ikke råd til å kjøpa alt! Kjøper bare det eg liker! Det må da du og fatte Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 28. november 2009 Rapporter Del Skrevet 28. november 2009 er du bannet, så er du bannet. Hjelper ikke å bytte firmware på xboxen. Det vil i såfall tre i kraft uansett om du kobler til nå eller om to år. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 28. november 2009 Rapporter Del Skrevet 28. november 2009 Jepp, er du først flagget så spiller det ingen rolle hvordan FW du bruker i framtiden. Banningen har allerede skjedd, konsollen din bare vet det ikke enda. Og Fritzwilly: Ikke alle er pirater, det er mange som beskytter sine originalplater ved å spille kopiene. Det er 100% lovlig i Norge, men kan også føre til banning fra XBL. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Det er ikke lov til å diskutere piratkopiering her, noe jeg lett kan forstå at dette er. Skam deg! Gå ut å ta deg ei øl treff noen damer ikke ver så tight! Kjøper spill og Har en PS3 og der kjøper eg jo alle spilla. Eg har ikke råd til å kjøpa alt! Kjøper bare det eg liker! Det må da du og fatte Hiho, grunnen til at jeg reagerte er at det ikke er lov til å diskutere piratvirksomhet på forumet. Dette ble skrevet mens jeg drakk vin med samboeren, så trur ikke jeg trenger gå på byen Men flott forsøk! (Min xbox ble forresten også bannet, såeh, jeg er ikke sååååååååå tight) ;> Kjøpte ny samme dagen og har kun orginale spill nu! Har sett lyset! Men det er jo bra at det bare dreier seg om __"sikkerhetskopiering"__ her :] Endret 29. november 2009 av Slettet-uVTr2vDm Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 29. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Problemet mitt er at eg har lyst til å prøve alle spilla som kommer, både til PS3 og Xbox 360 , PC derfor har eg ikke råd. Men eg burde jo bare kjøpe dei spillene eg virkelig har lyst på og er sikker på at eg liker, da hadde eg jo hatt råd. Nå fårtiden spiller eg ingenting får det er ingen spill som frister noe særlig. Lenke til kommentar
herrtuug Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 fårikål Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 fårikål WTF? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå