elendiltk Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 kjørte xp før, med 4 harddisker på hovedkortet og 2 på et eget kontroller kort. så for en stund siden kjøpte jeg 2 SSD disker, satte dem i raid 0, og installerte win7 RC. i begynnelsen kjørte jeg bare med ssd diskene, men etter hvert begynte jeg å koble til de gamle diskene igjen, problemet nå er at windows ikke finner kontroller kortet eller 3 av diskene (når jeg bytter med de som vanligvis står på hovedkortet). får opp alle diskene i bios når jeg booter men ingenting i windows. hadde vært greit om jeg fant hardware og ikke drivere, men får ikke opp noe som helst. noen som vet om dette skyldes at win7 Rc har samme type begrensninger i antall nye komponenter som kan installeres, i likhet med OEM utgaver? venter håpefullt på svar Lenke til kommentar
elendiltk Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 mye frem og tilbake, får opp disken i device manager, men ikke i disk manager, står i device manager at den fungerer som den skal :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå