Monicaott Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Hvor mange kalorier forbrenner en helsefagarbeider daglig? Jeg føler meg utrolig slapp om dagene, så lurer på om jeg kanskje spiser litt for lite, men vil doug ikke gå så langt over at jeg går opp i vekt, så tenkte bare om noen viste et gjennomsnittstall Lenke til kommentar
War Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Er det ikke bedre å sjekke vekten? Går du ikke ned nå spiser du ikke forlite men kanskje til feil tid/sammensetning. Lenke til kommentar
rhaan Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Helt umulig å si uten at man vet hvor mye fysisk arbeid du gjør på jobben det. Varierer jo sikkert fra dag til dag uansett. Leste litt gjennom noen tidligere innlegg av deg og synes du virker (litt for) opptatt av kalorier egentlig, uten at jeg skal komme med noen påstander. Lenke til kommentar
War Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Litt for opptatt er vel relativt? Kommer vel an på målsetingen. Lenke til kommentar
Monicaott Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 Jeg har slitt med spiseforstyrrelser, og er opptatt av å HOLDE vekten å ikke gå ned. Derfor er jeg opptatt. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 "Hvor mange kalorier forbrenner en helsefagarbeider daglig?" ---------------------- Litt mindre enn en snekker gjør tror jeg,men mer enn en ordfører... Er jo HELT umulig å vite for oss... Lenke til kommentar
Zarn Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Jeg har slitt med spiseforstyrrelser, og er opptatt av å HOLDE vekten å ikke gå ned. Derfor er jeg opptatt. Det der er en typisk unnskyldning for folk som har slitt med spiseforstyrrelser. Spis til du er mett, og hvis du ikke vil det betyr det at du ikke er frisk fra spiseforstyrrelsen og trenger profesjonell hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå