2ball_ Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Hei! Nå næermer det seg desember og jeg har ennå ikke fått photoshop, slik skolen lovte. Jeg ser det derfor litt vanskelig å fikse skikkelig juleavatar på egenhånd. Hadde væert meget takknemlig om noen kunne gjøre dette for meg. Optimalt vill det vært med en nisselue, men poenget er at man ser det er jul. Så andre ting er fint det også Premie til den som fikser noe jeg er fornøyd med: Skal ha nicket ditt i avataren min "<bruker> er rett og slett genial". Takker på forrhånd Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Nå suger vel jeg egentlig i Photoshop, men hadde ikke noe bedre å gjøre Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 (endret) hehe Fin den, men vist jeg får akkurat den samme uten skjegget så tror jeg at vi har en vinner. Med mindre noen andre kommer med noe bedre, da Edit: Er ikker verdens enkleste å jobbe med. derfor jeg ikke vil gjøre det uten photoshop. Dette er sikkert litt lettere å jobbe med: Endret 25. november 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Fjerna skjegget. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Ty. Nå gjorde jeg nettopp det selv, da.. I paint Men tror jeg bruker din versjon alikevell Edit: Det var for stort til å lastes opp som avatar her.. Tips til rask og enkel måte å gjøre det "mindre" på? Endret 25. november 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Mulig det er noe i denne tråden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå