godingen00 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Hei. Har et prog her.<br /><br />Benkpress 5x5<br />Pullups 2-3xmax<br />Knebøy 5x5<br />Dips (hvis jeg makter) 3xmax<br />Mage <br /><br />Jeg har trent dette prog og fått bra fremgang. Trener på dette fordi vi blir testet på skolen.<br />Er det for mye å kjøre benk 3-4 ganger i uka 5x5 tungt?<br />Altså tung benkpress 3-4 ganger i uka i tillegg til programmet?<br />Jeg hviler selvfølgelig 48 timer mellom hver økt...<br /><br />Setter pris på svar. Endret 25. november 2009 av godingen00 Lenke til kommentar
godingen00 Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 Hei. Har et prog her.<br /><br />Benkpress 5x5<br />Pullups 2-3xmax<br />Knebøy 5x5<br />Dips (hvis jeg makter) 3xmax<br />Mage <br /><br />Jeg har trent dette prog og fått bra fremgang. Trener på dette fordi vi blir testet på skolen.<br />Er det for mye å kjøre benk 3-4 ganger i uka 5x5 tungt?<br />Altså tung benkpress 3-4 ganger i uka i tillegg til programmet?<br />Jeg hviler selvfølgelig 48 timer mellom hver økt...<br /><br />Setter pris på svar. Lenke til kommentar
Zennien Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Hei. Har et prog her.<br /><br />Benkpress 5x5<br />Pullups 2-3xmax<br />Knebøy 5x5<br />Dips (hvis jeg makter) 3xmax<br />Mage <br /><br />Jeg har trent dette prog og fått bra fremgang. Trener på dette fordi vi blir testet på skolen.<br />Er det for mye å kjøre benk 3-4 ganger i uka 5x5 tungt?<br />Altså tung benkpress 3-4 ganger i uka i tillegg til programmet?<br />Jeg hviler selvfølgelig 48 timer mellom hver økt...<br /><br />Setter pris på svar. Ja 3-4 er ALT for mye. 2 ganger bør du satse på, og trene bryst bra 2 ganger i uka feks, Benk, Skråbenk og flies, dips osv.. Lenke til kommentar
godingen00 Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Er det skadelig? Gjør det noe om jeg trener 3 ganger noen uker? Endret 25. november 2009 av godingen00 Lenke til kommentar
Zennien Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Er det skadelig? Gjør det noe om jeg trener 3 ganger noen uker? Kan bli skadelig, du kan overtrene brystet ditt, det jeg er mener er at du aldri gir brystet ditt nok vile, så det aldri klarer å bygge seg opp igjen og du kan erfare at du øker veldig sakte eller ikke øker noe i benkpress , og du kan bli skuffet. Personlig trener jeg Mandag og Torsdag bryst å det funker helt utmerket. Noe jeg vil anbefale at du ikke trener det noe mer en 2 ganger i uka. Tren heller bryst hardt 2 ganger i uka, og spis riktig. Muskler trenger vile, akkurat som kroppen trenger søvn. Endret 25. november 2009 av Zennien Lenke til kommentar
godingen00 Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå